موضوعات داغ

قیمت جدید بورگوارد BX5 توسط کیان موتور وارنا اعلام شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
محصولات بورگوارد که یک خودروساز با سابقه آلمانی است، توسط شرکت کیان موتور وارنا به بازار ایران عرضه می شوند و تاکنون شاهد عرضه دو محصول بورگوارد BX5 و بورگوارد BX7 از این شرکت به بازار بوده ایم. پس از تحویل بورگوارد BX7 به مشتریان، حال نوبت به بورگوارد BX5 رسیده است تا وارد مراحل نهایی تحویل به مشتری شود. این خودرو یک شاسی بلند نسبتا کوچک است و در سگمنتی قرار دارد که خودروهایی همچون کیا اسپورتیج و هیوندای توسان در آن قرار دارند. قیمت این خودرو اسفند سال گذشته از سوی کیان موتور وارنا 239 میلیون تومان اعلام شده بود که اکنون قیمت رسمی آن به 450 میلیون تومان افزایش داشته است. این خودرو در مدل 2018 و در موعد تحویل سی روزه آماده واگذاری به متقاضیان است.
این خودرو به یک پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژر مجهز است که می تواند ۱۹۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ و حداکثر گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر را در ۱۷۵۰ تا ۴۵۰۰ ارایه دهد. این قدرت و گشتاور توسط یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک به سمت چرخ ها ارسال می شود. از جمله امکانات این خودرو می توان به مواردی همچون سیستم تعلیق چند اتصالی در عقب، دیسک های خنک شونده جلو، فرمان الکتریکی، رینگ های آلومینیومی، تودوزی چرم، تهویه دوگانه خودکار، سانروف برقی، سنسورهای پارک جلو و عقب و سیستم کنترل پایداری اشاره کرد. مصرف سوخت بورگوارد BX5 به صورت ترکیبی 6.9 الی 7.3 لیتر در هر صد کیلومتر است. فاصله بین دو محور 2685 میلیمتری بوگوارد BX5، آن را به محصولی مناسب برای خانواده های کوچک و متوسط تبدیل می کند.

اصلاحیه کیان موتور در مورد قیمت بورگوارد BX5

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/15
ماشین خوبیه . و مثل یک پل می مونه بین آسیاییها و آلمانیها . یعنی طراحی آلمانی با مونتاژ چینی . اما مساله اینجاست که در تعداد بسیار کم وارد شده و اصلا معلوم نیست تو این آشفته بازار تحریمها ، قطعات یدکیش چجوری باید تامین بشه و خدمات پس از فروشش چی میشه ؟
1397/11/15
450 میلیون تومان؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

اگه راو4 مدل 2013 یا 2014 یا 2015 کارکرده را خریداری کنید، به مراتب از نسخه صفر کیلومتر بوگوارد بهتره! چون واقعاً تویوتا با کارکرد خیلی بالا هم خراب نمیشه و شما را ناامید نمی کنه.

با سپاس
1397/11/15
شرایط اقساطی یا پیش فروش داره؟!
1397/11/15
شرایط اقساطی یا پیش فروش داره؟!
1397/11/17
با این قیمت یه اسپورتج صفر می شه خرید و اگه تو ایران هم قطعاتش نباشه هر کشوری بری پیدا میشه نه این ماشین که بازار اول و اخرش ایران هست و یه ماشین بلاخره جدید الساخت، چه جراتی داشته این شرکت همچین قیمتی برای این ماشین گذاشته 450 میلیون