موضوعات داغ

نگاه نزدیک به نسل جدید بی ام و سری 7؛ جذاب تر از تصاویر رسمی+ فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
هنگامی که بی ام و سری 7 جدید در ماه ژانویه گذشته رونمایی شد، بسیاری از توجهات معطوف به جلو پنجره کلیه مانند آن شد و انتقادات بسیاری نسبت به ظاهر این خودرو مطرح شد. با این حال، برخی از خودرو نویسان معتقد بودند باید این خودرو را از نزدیک مشاهده کرد و تنها با مشاهده تصاویر و عکس های رندر شده، نمی توان در مورد این خودرو قضاوت کرد. حال یک ویدیو از نسل جدید بی ام و سری 7 منتشر شده که نشان می دهد با خودرویی شیک و زیبا روبرو خواهیم بود.

بی ام و سری 7

بی ام و سری 7

این دو کلیپ کوتاه، به بررسی بی ام و 750Li می پردازند که احتمالا پرچم دار این سری خواهد بود. در زیر کاپوت این خودرو، یک پیشرانه 4.4 لیتری هشت سیلندر وی شکل به قدرت 523 اسب بخار و گشتاور 750 نیوتون متر قرار دارد. زبان طراحی جدید بی ام و ، چرخه زندگی ناگهانی یا Impulse Life Cycle نام دارد و حدود 40 درصد از جلو پنجره بی ام و 750Li جدید، با استفاده از این سبک توسعه یافته است. چراغ های جلو، سپر و ورودی های هوا کاملا از نو طراحی شده اند. در نمای عقب نیز شاهد اضافه شدن یک خط به چراغ های عقب هستیم که چراغ های LED دو طرف را با یک لامپ سه بعدی به یکدیگر متصل می کند.

بی ام و سری 7

بی ام و سری 7

تغییرات در کابین خودرو محسوس تر هستند. پنل کنترلی خودرو که وظیفه تنظیمات ناوبری و سیستم های دیجیتال را بر عهده دارد، از نو ساخته شده و صفحه ای برای شارژ بی سیم در کابین تعبیه شده است. تمامی قسمت های خودرو از جمله جایگاه آرنج و کنسول میانی و دیگر قسمت های نرم، از چرم ناپا ساخته شده اند و در قسمت های پلاستیکی نیز شاهد استفاده از بهترین نوع پلاستیک موجود هستیم. نسل جدید بی ام و سری 7 از ماه آوریل امسال برای فروش در نمایندگی های این شرکت در اروپا عرضه خواهد شد و پس از آن به بازار ایالات متحده خواهد رسید. در همین حال، بی ام و در حال راه اندازی یک شبیه ساز آنلاین برای کسانی است که می خواهند این خودرو را از نمای نزدیک مشاهده کنند، اما به آن دسترسی ندارند.




نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/21
واقعا اگر اینها ماشینن پس خودرو های داخلی ما چی هستن؟؟؟
طراحی چرم صندلیش میارزه به کل خودرو سازی و قطعه سازی ما