موضوعات داغ

فولکس واگن پاسات پلاگین هیبریدی، سدانی پاک، سریع و لوکس با قیمتی رقابتی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در روزهای گذشته نسخه فیس لیفت فولکس واگن پاسات با تغییرات اساسی و بسیار خوب برای بازارهای اروپایی معرفی شد و بدون شک این خودرو یکی از بهترین های موجود در سگمنت خود است که با فروش تقریبی 30 میلیون نسخه از ابتدا تاکنون، دومین خودروی پرفروش کمپانی خودروسازی فولکس واگن در بازارهای جهانی بعد از خودروی معروف بیتل خواهد بود. حال این خودرو علاوه بر ظاهر جدید و پیشرفته، فناوری های جدید و بروز هم دریافت کرده است که مهم ترین آن برای نسخه پلاگین هیبریدی پاسات، یعنی فولکس واگن پاسات GTE خواهد بود که حالا 31 درصد ظرفیت باتری بیشتری نسبت به قبل دارد.
فولکس واگن پاسات GTE سدان و همچنین مدل Variant GTE که در واقع یک نسخه استیشن به شمار می آید، در بروزرسانی جدید فولکس واگن بسته های باتری 13 کیلووات ساعت دریافت کرده‌اند که نسبت به باتری های 9.9 کیلووات ساعت مدل های قبلی خود تا 31.9 درصد افزایش ظرفیت تجربه کرده است تا نیروی کافی برای طی کردن مسافت 70 کیلومتری را داشته باشد که بهبود 40 درصدی نسبت به گذشته تجربه کرده است.

فولکس واگن پاسات  Variant GTE پلاگین هیبریدی

فولکس واگن پاسات Variant GTE پلاگین هیبریدی


براساس گزارش رسانه های خارجی، پیش فروش فولکس واگن پاسات جدید درماه "می" سال جاری برای برخی از کشورهای اروپایی آغاز خواهد شد و از اواخر ماه اوت نیز برای بازار آلمان در دسترس خواهد بود، اما هنوز مشخص نیست که آیا نسخه های پلاگین هیبریدی اتومبیل همزمان با نسخه های استاندارد عرضه می شوند یا اینکه باید چند ماه بیشتر برای فروش و عرضه آن صبر کرد.
به طور خلاصه، گفتیم که باتری های جدید فولکس واگن پاسات ظرفیت 13 کیلووات ساعتی دارد و برای تامین یک موتور الکتریکی 115 اسب بخاری مورد استفاده قرار خواهد گرفت و برای شارژ مجدد آن با شارژر 3.6 کیلووات داخلی، نیاز به صرف زمان حدودا 4 ساعته برای شارژ کامل باتری ها خواهید داشت. هرچند در صورت تخلیه باتری های اتومبیل در حین حرکت، می توان از موتور 1.4 لیتری توربوشارژر 150 اسب بخاری هم برای تامین انرژی حرکتی و هم برای شارژ مجدد باتری های اتومبیل استفاده کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/23
نسخه ارپاییش طراحی بهتری نسبت به نسخه امریکایی داره