موضوعات داغ

توضیحاتی درباره مقاصد گردشگری نزدیک به ایران

عکس مطلب اول
برخی از محبوب ترین مقاصد گردشگری دنیا در نزدیکی ایران قرار دارند و بسیاری از هموطنان عزیزمان آنها را به خوبی نمی شناسند. به همراه هم با تعدادی از آنها آشنا می شویم.

ترکیه کشوری در شمال غرب ایران
ترکیه کشوری است در همسایگی کشورمان که بخش عمده آن در آسیا و بخش کوچکی از آن نیز در قاره اروپا می باشد. پایتخت این کشور شهر آنکارا است ولی شهرهای عمدتا توریستی و جذاب آن برای توریست ها استانبول، آنتالیا، کوش آداسی، ازمیر ، قونیه و آلانیا می باشند. وجود آثار تاریخی فراوان، داشتن سواحل زیبای مدیترانه و مردمی خونگرم و مهمان نواز موجب جذب میلیون ها توریست به این کشور شده. آژانس الفبای سفر نیز با برگزاری تورهای مختلف از جمله تور استانبول،تور آنتالیا،تور بدروم،تور آنکارا ، تور مارماریس و تورهای ترکیبی در خدمت شما است. هر کسی با هر سلیقه ای که داشته باشد می تواند در تور استانبول نوروز راضی باشد و طبق سلیقه و خواسته های خود بهترین تفریحات و گردش ها را داشته باشد. بنابراین می توانید این اطمینان را داشته باشید که در تورهای مختلف ترکیه نه خبری از بدگذرانی هست و نه نگرانی در هیچ رابطه ای. بسیاری از توریست ها و گردشگران ایرانی بابت خورد و خوراک نگرانی هایی دارند که در سفر چه بخورند، اما از این جهت نیز جای هیچگونه نگرانی نیست چرا که ذائقه و طبع غذایی ترکیه ای ها بسیار نزدیک به ایرانی هاست و در کل غذاهای مشابه فراوانی داریم.

دبی شهری گرمسیری در جنوب ایران
امروزه آوازه دبی در سراسر دنیا پیچیده است. هر ساله میلیون ها گردشگر از کشورهای مختلف برای دیدن این بندر به آن سفر می کنند. دبی پرجمعیت­ ترین شهر امارات است و علاوه بر مکان های زیبا برای گردشگران، هر ساله رویدادهای بسیار بزرگی هم در آن برگزار می گردد همچنین رویدادهای مهمی مانند مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا و نمایشگاه BIG5 هم اکنون در دبی در حال برگزاری می باشند. با توجه به نزدیکی دبی به کشور ما، می توانیم با کمترین هزینه از جاذبه­ های بسیار زیاد آن لذت ببرید. اگر دبی را به عنوان مقصد سفرتان در عید نوروز انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور دبی آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد.
همانند بنادر جنوبی ایران، دبی هم آب و هوای گرم و مرطوبی دارد. بنابراین اگر از گرما گریزان هستید بهتر است در فصل های سرد سال از تور دبی استفاده کنیدکه این موضوع برای مسافرین تور دبی حائز اهمیت است و بهترین زمان سفر به دبی می باشد.
برای مشاهده و اطلاع از قیمت تور دبی می توانید به وبسایت ما مراجعه نمایید.

دبی

دبی

روسیه کشوری پهناور در شمال ایران
اگر قصد خرید یا رزرو تور روسیه (تور مسکو، سن پترزبورگ و سوچی) را دارید با ما همراه شوید. روسیه پهناورترین کشور دنیا است و به دلیل همین پهناوری با کشورهای زیادی از شرق تا غرب دنیا همسایه است. این کشور مملو از جاهای دیدنی است و اگر روسیه (تور مسکو و سنت پترزبورگ) را به عنوان مقصد سفرتان در عید نوروز انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور روسیه آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد. تورهای گردشگری روسیه مانند تور مسکو، تور شبهای سفید سن پترزبورگ و تور شهر زیبای ساحلی سوچی به لحاظ تعداد گردشگر، در سال های پس از فروپاشی شوروی در لیست مقاصد گردشگری برتر دنیا بوده است به طوری که به گفته سازمان گردشگری روسیه در سال 2016 حدود 25 میلیون نفر به قصد گردشگری از کشور روسیه دیدن کردند، از این رو آژانس الفبای سفر قصد دارد با برگزاری تور مسکو سنت پترزبورگ عید نوروز برای ساخت خاطراتی به یادماندنی به شما یاری رساند. روسیه ترکیبی از انواع جاذبه های گردشگری را دارد و از این جهت، سفر به روسیه برای انواع سلیقه ها، لذت بخش خواهد بود.
آب و هوای روسیه قاره‌ای مرطوب با زمستان‌هایی طولانی و سرد و تابستان هایی کوتاه و گرم می‌باشد. مسافرین تور روسیه ژانویه 2019 باید درنظر داشته باشند کههوای روسیه از اواخر اردیبهشت گرمتر می شود و از اوایل آبان سرمای روسیه بازخواهد گشت. بنابراین اگر قصد سفر با تور مسکو و سن پترزبورگ را دارید، پیشنهاد میکنیم تور روسیه را از دست ندهید.

روسیه

روسیه

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/23
اگه بعضی افراد در بعضی جاها آدمای درستی در جاهای درست بودن الان ما خودمون ته جاذبه گردشگری بودیم!
1397/11/24
سلام دوستان
من همین چند روز پیش دوبی بودم
یه توصیخ اکید به دوستان دارم، با توجه به وضعیت ارز داخلی کشور، اگه وضع مالیتون در حد متوسط هواستون قبل خرید و رفتن به سفر به هزینه های جانبی سفرتون بغیر از هتل و پرواز باشه به عنوان مثال : 1- هزینه یک همبرگر با سیب زمینی و نوشابه مک دونالد 23 درهم و همین هزینه برای برگر کینگ به 31 هم میرسه ! ( نرخ تبدیل درهم به تومان 3.26 برابره ) 2- هزینه تاکسی در یک مسیر معمولی 20 دقیقه ای 30 تا 50 درهم 3- هزینه کارت های تک سفره مترو بین هر دو ایستگاه 1 درهم ( یعنی 5 تا ایستگاه میخواین جا به جا شین ( حدود 5 درهم برای هر نفره ) - هزینه هر نفر برای پارک فراری ابوطبی با ترنسفر و یک وعده غذا 400 درهم تقریبا ( بعضی وسایل رایگان و بعضی وسایل باز پولیه ) - این ها رو نوشتم تا یه موقع کسی اذیت نشه موقع سفر - برای یک بار دیدن خوبه اما دیگه مثل سابق هزینه برای ایرانی ها نیست - مراقب باشین که اذیت نشین یه موقع - موقع رزرو هتل هم دقت کنین جایی باشین که زیاد دور از مراکز دیدنی که میخواین برین یا مترو های شهر نباشه تا با هزینه زیاد تاکسی اذیت بشین
در کل امیدوارم هر جای ایران هستین چه سفر داخلی میرین چه خارجی همیشه خط زیبای لبخند رو لبای زیباتون باشه ..