موضوعات داغ

با جلوپنجره ی 400 میلیون تومانی استون مارتین زاگاتو ولاته آشنا شوید؛ یک اثر هنری تمام عیار + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
استون مارتین ونکوئیش زاگاتو ولانته یکی از زیباترین و گران ترین خودروهایی است که می توانید امروزه در بازار خریداری کنید. این خودروی دست ساز زیبا به یک موتور 5.9 لیتری 12 سیلندر وی شکل هم مجهز است که قدرتی 592 اسب بخاری را تولید می کند.
چنین موتور بزرگی مطمئنا به هوای زیادی نیز برای تنفس و خنک کاری نیاز است و به همین دلیل زاگاتو به جای جلوپنجره های کوچک پلاستیکی امروزی از یک جلوپنجره ی بزرگ بسیار زیبا در این مدل استفاده کرده است. اما این جلوپنجره که در تصاویر می بینید یک اثر هنری است و اگر بخواهیم دقیق باشین به اندازه ی یک فولکس واگن گلف R قیمت دارد!

استون مارتین ونکوئیش زاگاتو ولانته

استون مارتین ونکوئیش زاگاتو ولانته

این جلوپنجره ی یک تکه از آلومینیوم ساخته شده است و به عنوان دکوری از طراحی زیبای جلوی خودرو نیز کاربرد دارد. برای ساخت این جلوپنجره 3 هزار ساعت زمان نیز است. برای مقایسه باید بدانید که ساخت یک دستگاه استون مارتین One77 به 3 هزار ساعت زمان نیاز دارد.
به نوعی این کمپانی بریتانیایی به ازای هر ساعت کار روی این جلوپنجره 13 دلار پول حساب می کند و در نهایت قیمت نهایی آن 39 هزار دلار تمام می شود. این نکته نیز جالب است که این قطعات تاثیر چندانی روی آیرودینامیک این خودرو ندارند و کاملا ثابت و فیکس هستند.
در انتها برایتان ویدیویی 13 دقیقه ای از استون مارتین را آماده کرده ایم که بسیار جالب است و پیشنهاد می کنیم آن را از دست ندهید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/4
اوه ضرب نخوري نابغه چه جلو پنجره اي ساخته ميامدي خودم برات به 4000 تومان ناقابل يك متر تور مرغي ميكشيدم اينقدر زحمت نشه برات 400 ميليون تومان !