موضوعات داغ

نهایت تلاش ب ام و برای ساخت سدانی لوکس و اسپرت؛ معرفی اولیه آلپینا B7

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
آلپینا از لوکس ترین محصول خود که بر اساس نسل جدید بی ام و سری 7 شکل گرفته رونمایی کرد. با وجود اینکه نسل جدید بی ام و سری 7 پس از رونمایی به دلیل طراحی خاص دماغه‌ی خود مورد انتقاد زیادی قرار گرفت اما آلپینا با هنر خود سعی کرده تا خودروی فوق لوکس با توانایی های بالا را ارایه کند.
قلب تپنده ی این خودرو را یک موتور V8 با حجم 4.4 لیتر تشکیل می دهد. قدرت این موتور تویین توربو به 600 اسب بخار و گشتاور آن به 800 نیوتون متر می رسد و می تواند این سدان بزرگ 2202 کیلوگرمی را در 3.5 ثانیه به 100 کیلومتر بر ساعت برساند و در نهایت به حداکثر سرعت 330 کیلومتر بر ساعت نیز دست پیدا کند. تاپ اسپید این خودرو در مقایسه با نسل قبلی 18 کیلومتر بر ساعت بیشتر است.

آلپینا B7

آلپینا B7

ارتفاع این خودرو به صورت اتوماتیک با رد شدن از سرعت 225 کیلومتر بر ساعت به میزان 1.5 سانتیمتر کاهش پیدا می کند و برای جلوگیری از برخورد کف خودرو با زمین امکان افزایش دستی ارتفاع تا 2 سانتیمتر نیز وجود دارد.

آلپینا B7

آلپینا B7

در نمای بیرونی آلپینا B7 جدید اولین چیزی که جلب توجه می کند رینگ های 20 اینچی هستند که در ابعاد 21 اینچی نیز عرضه می شوند. رینگ بزرگ تر 21 اینچی از آلومینیومی با مقاومت و تراکم بالا ساخته شده است و 20 درصد وزن پایین تری از دیگر رینگ های هم سایز خود در بازار دارد. در سیستم ترمز نیز از ارتباط الکترونیکی استفاده شده و ابعاد دیسک ترمز عقب افزایش پیدا کرده تا توانا توقف خودرو بهبود پیدا کند.

آلپینا B7

آلپینا B7

در داخل کابین تمام تلاش متخصصین آلپینا برای افزایش راحتی سرنشینان بوده به طوری که عایق بندی کابین در بخش های گلگیر عقب تقویت شده تا صدای چرخ های عقب دیگر به کابین راه پیدا نکند. حتی درون ستون وسط و پشت صندلی های عقبی نیز از عایق های خاصی برای بیصداتر کردن اتاق استفاده شده است. شیشه های استاندارد این خودرو نیز با شیشه هایی که 2 دهم اینچ نازک تر هستند تعویض شده اند.
آلپینا B7 جدید برای سال 2020 با قیمت 141 هزار دلار وارد بازار آمریکا خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد