موضوعات داغ

گاف آتش نشانان فرانسوی در مواجهه با موتور پورشه سوژه رسانه های بین المللی شد + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
از ماه دسامبر سال گذشته، شاهد اعتراضات گسترده جلیقه زردها در خیابان‌های شهر پاریس هستیم و در خلال این اعتراضات خسارت‌های زیادی به وسایل شخصی و عمومی وارد شده است. حال در روز گذشته فیلمی از سوی گردشگران برزیلی حاضر در پاریس منتشر شده است و یک گروه آتشنشان را نشان می‌دهد که در حال خاموش کردن یک دستگاه پورشه کیمن S هستند و باتوجه به نوشته‌های لباس آتشنشان‌ها می‌توان حضور آنان در شهر پاریس را تایید کرد، اما مشکل بزرگ اینجاست که آتشنشان‌های پاریس با دنیای خودرو هیچ آشنایی نداشته و در جای اشتباه به دنبال پیشرانه پورشه کیمن هستند تا آتش داخلی را خاموش کرده و اتصالات آن را قطع کنند.
باتوجه به فیلمی که از این اتفاق منتشر شده و گروه خودروبانک آن را در انتهای مقاله آماده کرده است، می‌توان شاهد آتش گرفتن یک دستگاه پورشه کیمن به دلایل نامعلومی بود و آتشنشانهای حاضر در صحنه به دنبال منبع آتش، در حال تلاش برای باز کردن کاپوت اتومبیل با زور چکش و اهرم فلزی هستند، اما غافل از اینکه آنان در جای اشتباهی به دنبال موتور پورشه کیمن می‌گردند و بعد از باز کردن صندوق جلو، با فضای خالی و تنها کاور ماشین مواجه می شوند که تعجب آنان و خنده حاضرین در صحنه را به همراه دارد، این درحالیست که مالک اتومبیل نیز در صحنه حضور داشته و از اطلاع رسانی محل دقیق قرارگیری پیشرانه اتومبیل به آتشنشان‌ها امتناع می‌کند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/27
باطری پورشه کیمن در انتهای صندوق جلو و نزدیک شیشه تعبیه شده و تا جایی که می دونم برای تقسیم مناسب تر وزن خودرو روی محورهای عقب و جلو این کار انجام شده است.
پس آتش فشانان اشتباه نمی کردن ....
1397/11/28
یادش به خیر منم وقتی بچه بودم خیلی به خودم فشار میاوردم که آتشنشان و آتشفشان رو جای هم استفاده نکنم
1397/11/28
جدا از بحث مورد نظر مقاومت بدنه و قفل صندوقش واقعا قابل ستایشه این همه ادم کار بلد و پر زور از پیش بر نمیان بعد تولیدات داخل ما تو 10 ثانیه دزدیده میشه