موضوعات داغ

بهترین و بدترین خودروهای جهان از نظر کیفیت و قابلیت اعتماد + جدول

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
مرکز مطالعات آمریکایی "J.D پاور" که هرساله آمارهای گوناگونی در زمینه‌های مختلف از شرکت‌های بزرگ خودروسازی جهان منتشر می‌کند، به تازگی آمار مربوط به قابل اعتمادترین برندهای خودروسازی جهان در بازار آمریکا را منتشر کرده است که نتایج آن می‌تواند هائز اهمیت باشد.
این مطالعه قابلیت اطمینان 3 ساله خودروهای مختلف را نشان می دهد که تاریخ تولید آنان سال 2016 میلادی بوده و برای بدست آمدن یک نتیجه دقیق، پاسخ 32 هزار و 952 مالک خودروی مختلف مورد ارزیابی قرار گرفته است تا قابل اعتمادترین خودروهای موجود در بازار آمریکا برای سال 2019 مشخص شود.
باتوجه به اعلام J.D. پاور، دو کمپانی خودروسازی لکسوس به عنوان بازوی لوکس تویوتا در بازارهای جهانی و همچنین کمپانی خودروسازی پورشه با یک نمره برابر 108 با کمپانی خودروسازی تویوتا، برای هشت سال پیاپی موفق به کسب جایگاه‌های نخست لیست قابل اعتمادترین خودروهای بازار آمریکا شده‌اند که یک سال کمپانی خودروسازی پورشه در جایگاه نخست قرار می‌گیرد و یک سال هم کمپانی خودروسازی لکسوس بالاتر از پورشه قرار می‌گیرد که امسال شاهد برتری لکسوس با نمره 106 در جایگاه نخست و همچنین شاهد نمره 108 برای دو کمپانی خودروسازی "پورشه" و "تویوتا" در جایگاه دوم هستیم.
بعد از خودروسازان مذکور هم می‌توان برند تجاری شورلت را مشاهده کرد که با نمره 115 در جایگاه چهارم این لیست قرار گرفته است و این درحالیست که کمپانی خودروسازی بیوک با وجود داشتن بازاری محدود جهانی حتی در خود کشور آمریکا، با کسب نمره 118 موفق به دریافت جایگاه پنجم لیست "J.D. پاور" شده است تا بالاتر از دیگر برندهای معتبر جهانی از جمله "بی ام و"، "مرسدس بنز"، "فولکس واگن" و... قرار گیرد.
برای شناخت سایر برندهای خودروسازی قابل اعتماد در بازار آمریکا (از ابتدای سال 2019 میلادی تا به امروز) هم می‌توانید به جدول آماده شده در ادامه مطلب مراجعه کنید. پس از آن هم جدول قابل اعتمادترین خودروهای بازار آمریکا در سگمنت‌های مختلف قرار گرفته شده است.

قابل اعتمادترین برند فعال در آمریکا

قابل اعتمادترین برند فعال در آمریکا



قابل اعتمادترین خودروی بازار آمریکا به تفکیک سگمنت

قابل اعتمادترین خودروی بازار آمریکا به تفکیک سگمنت



قابل اعتمادترین خودروی بازار آمریکا به تفکیک سگمنت

قابل اعتمادترین خودروی بازار آمریکا به تفکیک سگمنت

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/29
دم هیوندای و کیا گرم مثل همیشه در حال پیشرفت
1397/11/29
خوب ودن سخت نيست خوب موندن سخته احسنت به تويوتا و لكسس