موضوعات داغ

تکذیب صدور کارت های کاغذی خودرو

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
چندی وقتی می شود که در شبکه های مجازی تصاویری از کارت خودروهای کاغذی دیده می شود و انتقاد های فراوانی نسبت به این کارت ها از سوی کاربران شبکه های مجازی مطرح می شود.
به تازگی سرهنگ محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا ضمن تکذیب شدید این موضوع توضیح داده است که چاپ کارت های خودرو مطابق روال و به صورت هوشمند در حال انجام است و هیچگونه کارت خودرو برای پلاک های ملی به صورت کاغذی صادر نمی شود.
به نقل از عصر ایران، وی عنوان کرده است که در طی چند ماه گذشته روال صدور و ارسال کارت های هوشمند خودرو با کندی صورت گرفته که پیگیری های لازم صورت گرفته و تمامی مشکلات موجود در این رابطه حل شده است. در حال حاضر مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا به روز بوده و بدون مشکل به وظایف خود عمل می کند.
بنا به ادعای این مقام انتظامی هیچگونه مشکلی در خصوص چاپ کارت های خودرو مطابق روال و به صورت هوشمند وجود نداشته و کارت های خودرو به هیچ عنوان به صورت کاغذی صادر و ارسال نمی شوند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/28
هر زمان یک مسئول تاکید شدیدی به نرمال بودن اوضاع داره ، قطعا شرایط بهم ریخته است ، من 5دی ماشینم سند خورده و هنوز کارت خودرو نیامده 18 مرداد کارت ملی هوشمند انجام دادم اون هم نیامده ، و این ها یعنی طبق روال و به روز ...