موضوعات داغ

نکاتی که قبل از خرید جک S3 باید بدانید

عکس مطلب اول
اگر به دنبال یک خودروی متوسط با طراحی شبیه به شاسی‌بلند و کراس‎اوور هستید، اینجاست که باید به سراغ خرید جک S3 بروید که گزینه‌ای خانوادگی با طراحی نسبتاً مناسب است. در همین ابتدای متن اجازه دهید تا تکلیف شما را در مورد کیفیت حرکتی این خودرو روشن کنیم و آن را یک خودروی متوسط بنامیم. البته این جمله به این معنا نیست که کارایی خودرو پایین است یا یک خودروی بی‌کیفیت است، اما درهرصورت نباید انتظار معجزه بزرگی از خودروی جکS3 داشته باشید.
خرید و فروش جک S3 در سایت دیوار راهکار خوبی است که شما را به یک خودروی نسبتاً مناسب برساند و بتوانید نمونه‌های صفر و کارکرده آن را پیدا کنید.
ظاهر متوسط و معمولی با خرید جک S3
باوجوداینکه طراحان انتظار داشتند که جکS3 یک هم خانواده مناسب برای مدلS5 باشد، اما باید اعتراف کنیم که کوتاهی‌هایی در طراحی کلی آن وجود دارد. اگر از کسانی هستید که نسبت به‌ظاهر خودرو حساسیت خاصی دارید، توصیه می‌کنیم که به هنگام خرید جک S3 بررسی خودرو را از قسمت جلوی آن آغاز نکنید. متأسفانه باوجوداینکه تغییراتی در بخش جلویی آن در مدل نیوفیس به وجود آمده، اما هنوز هم ظاهر جلوی آن چندان جالب به نظر نمی‌رسد. این یکی از بزرگ‌ترین ایراداتی که به جک S3 وارد می‌شود و هنوز راهکار خوبی برای آن در نظر گرفته نشده است. البته اگر بخواهیم تمامی ویژگی‌های ظاهری آن را به‌عنوان نقطه‌ضعف معرفی کنیم، شاید منصفانه نباشد. طراحی گلگیر و سپر جلوی و همچنین استفاده از فرورفتگی‌ها در قسمت بغل ماشین، گزینه خوبی است که قیمت جکS3 را برای شما توجیه‌پذیر کند. طراحی آینه‌ها و نحوه قرارگیری شیشه جلو و عقب در این خودرو به شکلی است که ظاهر غیر منعطف آن را پوشش داده و به‌نوعی ماشین را تا حدودی جذاب کرده است.

موتور قوی و کارآیی مناسب
اگر در بررسی مشخصات فنی جک S3 متوجه شوید که در آن از یک موتور چهار سیلندر تنفس طبیعی استفاده‌شده است که حجم آن 1.5 لیتر است احتمالاً برای پرداخت قیمت جک S3 محدودیت خاصی نخواهید داشت. این موتور نسبتاً قوی می‌تواند نیرویی معادل با ۱۱۲ اسب بخار تولید کند و نهایت گشتاور آن ۱۴۶ نیوتن متر است. این نیروی تولیدشده در موتور توسط گیربکس CVT انتقال داده می‌شود که نیروی کامل آن را به چرخ‌های جلوی انتقال می‌دهند.
یکی از ویژگی‌های مهمی که احتمالاً شما را برای خرید جک S3 ترغیب می‌کند، میانگین مصرف سوخت پایین آن است. این خودرو به‌عنوان یک خودروی خانوادگی می‌تواند ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت سرعت به شما هدیه دهد و مصرف سوخت آن بین ۶ تا ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. البته ایراد کوچکی که به این خودرو وارد است استفاده از یک باک کوچک ۴۵ لیتری است که کمی با قیافه خودرو همخوانی ندارد.
جک S3

جک S3

نمای داخلی جذاب و دوست‌داشتنی اما در عین حال ساده
وقتی‌که وارد خودرو می‌شوید، احتمالاً متوجه خواهید شد که دلیل آمار بالای خریدوفروش جک S3 در بازار ایران به خاطر چیست. فضای داخلی این خودرو به‌طورکلی یک فضای ساده و دل‌نشین است که از شلوغی‌های اضافی در آن پرهیز شده است. راننده و چهار سرنشین احساس راحتی در داخل این خودرو دارند و فضای کافی در اختیار آنها است. طراحی غربیلک خودرو به شکلی است که راننده در نگاه اول کیلومتر‎شمار جذاب خودرو را می‌بیند.
اگر از به‌کار‎بردن صفحه‌نمایش در داخل خودرو و سایر امکانات اضافی آن چشم‌پوشی کنیم، به‌طورکلی فضای عقب خودرو یا همان صندوق بار آن در حدود ۶۰۰ لیتر است که حجم قابل‌توجهی است. برخورداری از ایربگ راننده و سرنشین جلو، سیستم هوشمند کنترل فشار باد چرخ‌ها، برخورداری از سانروف و همچنین ترمزهای abs مواردی هستند که این خودرو را به یک گزینه جذاب برای خرید تبدیل کرده است.
این خودرو سرعت 0 تا 100 را در حدود 12 تا 14 ثانیه پر می‌کند که عدد نسبتاً بالایی است. اما به‌طورکلی آگهی‎های خریدوفروش جک S3 در سایت دیوار می‌تواند اطلاعات کامل‌تر و بهتری به‌صورت تجربی در اختیار شما قرار دهد.


منبع : ویرلن

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد