موضوعات داغ

آلفارومئو جولیتا صفر بخریم یا کارکرده؟

عکس مطلب اول
برای کسانی که عاشق خودروهای هاچ بک هستند،خرید آلفارومئو جولیتا می‌تواند در نهایت آرزوی آنها باشد. این خودروی زیبای ایتالیایی می‌تواند هم زیبایی و هم کارکرد را به صورت همزمان در اختیار مصرف کنندگان خود قرار دهد. البته باز هم برای ما ایرانی‌ها دسترسی به خودروهای لوکس و برتر دنیا با دردسرهایی همراه است و به همین دلیل حجم زیادی از بازار خرید و فروش آلفارومئو جولیتا در بازار ایران مختص به خودروهای کارکرده است.
البته با بررسی گزینه‌های مختلف و با استمرار زیاد می‌توانید مدل صفر خودروی آلفارومئو جولیتا را هم در بازار پیدا کنید. با توجه به این موارد سوالی که به وجود می‌آید این است که آیا صفر آن را بخریم یا به سراغ کار کرده‌ آن برویم؟
آلفارومئو جولیتا رابیشتربشناسیم
آلفارومئو جولیتا یکی از خودروهای خانوادگی و هاچ بک موجود در بازار است که می‌تواند به عنوان یک خودروی کلاسیک و به عنوان یک خودروی اسپرت و جوانانه به کار گرفته شود. در این خودروی زیبا از یک موتور 1.4 لیتری استفاده می‌شود که می‌تواند ۱۷۰ اسب بخار قدرت برای موتور ایجاد کند. البته در مدل جدید این خودرو از یک پیشرانه 1.75 لیتری استفاده شده که می‌تواند ۲۳۷ اسب‌بخار نیرو برای آن به وجود بیاورد. این موضوع نشان می‌دهد که خودرو از لحاظ کیفیت و از لحاظ کارایی در سطح بسیار بالا و مناسبی قرار دارد.
اما وقتی که به سراغ ویژگی‌های غیر فنی و امکانات رفاهی این خودرو می‌رویم، می‌بینیم که به عنوان یک خودرو با طول عمر بالا در بازار شناخته می‌شود. همین الان در سایت دیوار مدل‌های چند سال گذشته آلفارومئو جولیتا گذاشته شده که همان کیفیت اولیه خود را حفظ کرده‌اند. در ضمن مصرف این خودرو بسیار کم است و می‌تواند سرعت صفر تا صد کیلومتر در ساعت را در ظرف 7.7 ثانیه پر کند. در کنار آن از یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک بهره می‌برد که قدرت کنترل و هدایت بهتری به راننده می‌دهد.
خرید بر مبنای قیمت آلفارومئو جولیتا صفر
خیلی سخت نیست! همین الان به سایت دیوار سر بزنید یا به یکی از فروشگاه‌های معتبر در سطح شهر بروید و ببینید که قیمت صفر این خودرو چند است. بررسی‌های ما در سایت دیوار نشان می‌دهد که خریداران باید مبلغی بین ۵۰۰ تا ۵۲۰ میلیون تومان برای خرید آلفارومئو جولیتا بپردازند. این موضوع نشان می‌دهد که بازار این خودروها از بازارهای گران محسوب می‌شود. آمارهای منتشر شده در نهادهای رسمی نشان می‌دهد که بین ۵ تا ۱۰ درصد از جمعیت ایران توان خرید چنین خودروهایی را دارد.

پس با توجه به جمعیت ۸۰ میلیونی ایران، چیزی در حدود ۸ میلیون نفر توان حضور در بازار خرید و فروش آلفارومئو جولیتا را دارند. اگر شما از این طیف هستید، پیشنهاد ما این است که حتماً خودروهای صفر این برند را بخرید که کیفیت بسیار بالایی دارد. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که خرید خودرو صفر این احتمال را برای شما به وجود می‌آورد که بعد از یک سال مبلغی نزدیک به ۵۰ میلیون تومان از مبلغ آن کم می‌شود و ممکن است این در سالهای بعد برای شما به یک چالش تبدیل شود.
خرید بر مبنای قیمت آلفارومئو جولیتا کارکرده
با کیفیتی که ما از این خودرو سراغ داریم، این اطمینان را به شما میتوانیم بدهیم که تا سالهای زیاد نیازی به تعمیر ندارد و شما تنها باید برخی موارد مصرف آن را تعویض کنید. از طرف دیگر مطمئن باشید که طول عمر خودرو به شکلی است که برای پرداخت قیمت آلفارومئو جولیتا مشکلی نخواهید داشت. این یعنی حتی حضور در بازار خرید و فروش آلفارومئو به صورت کارکرده هم مشکل خاصی برای شما ایجاد نمی‌کند. بررسی‌های میدانی و بررسی آگهی‌های سایت دیوار نشان می‌دهد که قیمت این خودرو به صورت کارکرده مبلغی بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان است.
این یعنی تبدیل کردن یک ماشین صفر به یک کارکرده چیزی در حدود ۱۰۰ میلیون تومان برای شما هزینه بر است. ۱۰۰ میلیون تومان مبلغی است که شما می‌توانید در سایت دیوار یک خودروی بسیار با کیفیت و حتی صفر بخرید.
به‌عنوان نتیجه گیری این بحث، خرید آلفارومئو جولیتا صفر موهبتی است که شاید نصیب هر کسی نشود، اما مطمئن باشید که حضور در بازار خرید و فروش آلفارومئو به صورت کارکرده شما را پشیمان نخواهد کرد. البته این مورد را به خاطر داشته باشید که کیفیت خودروی کارکرده خریداری شده هم اهمیت ویژه‌ای دارد.


منبع : ویرلن
این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/2
دوستانی که الفا رومئو جولیتا دارند خرید انرا توصیه می کنند؟
هندلینگ و خدمات و قیمت قطعات ان مناسب است؟
1397/12/3
این نوشته در حد و قواره خودروبانک نبود. بهتره بیشتر به انتشار مطالب اهمیت بدین. نمیشه هر کسی مقاله ای فرستاد منتشر کرد. کیفیت سایت رو با این کار از بین میبرید
1397/12/3
یکیش رو تو خیابون دیدم عجب بوق زیبایی داره
ایتالیا تو محشری
از همه سری
1397/12/3
فک می کنم هزینه نگهداری آلفا تو ایران فوق العاده بالاست و قطعات خودرو هم کمیاب.ولی ماشین دوست داشتنی ایه.فوق العاده با اصالت...
1397/12/4
کشته مرده این خط از تحلیل شدم
با توجه به جمعیت ۸۰ میلیونی ۸ میلیون نفر توان خرید این خودرو را دارن
وجدانن بر چه مبنایی اینو گفتی