موضوعات داغ

شرایط ویژه فروش خودروی تیگو 7 + جدول

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت مدیران خودرو برای لوکس ترین محصول خود، تیگو7 شرایط فروش ویژه ایی را به مدت محدود در نظر گرفته است.
این شرایط فروش که از روز 29 بهمن ماه سال جاری آغاز شده بدون کارمزد بوده و قیمت این خودرو نیز به صورت قطعی 337 میلیون و 600 هزار تومان است.
مبلغ لازم برای پیش پرداخت و بیمه بدنه حدودا 173 میلیون تومان بوده و میزان تسهیلاتی که به خریداران تعلق می گیرد نیز 50 درصد باقی مانده مبلغ خودرو یعنی حدودا 169 میلیون تومان می باشد.
مدت بازپرداخت اقساط 12 ماهه بوده و تعداد چک های اقساط نیز 4 چک حدودا 42 میلیون تومانی با فاصله 3 ماهه می باشد.
لازم به ذکر است زمان تحویل تیگو 7 مدل Excellent عرضه شده در این شرایط فروش 30 روز کاری بوده و جریمه تاخیر نیز 12 درصد است.
تیگو7 به عنوان لوکس ترین خودرو شاسی بلند برند چری موجود در ایران از یک موتور 4 سیلندر توربوشارژ با حداکثر قدرت 147 اسب بخار و حداکثر گشتاور 210 نیوتن متر بهره می برد. این خودرو می تواند به همراه جعبه دنده 6 سرعته خود به حداکثر سرعت 185 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.
از جمله امکانات این خودرو می توان به صفحه نمایش 9 اینچی، ورودی USB، بلوتوث، 6 بلندگو، رینگ های 18 اینچی ، سقف پانورام، دوربین 360 درجه، دوربین عقبت و جلو دینامیک، سنسور پارک در جلو و عقب، کروز کنترل، سیستم رانندگی ECO، سنسور نور، فرمان برقی، کنترل سیستم باد لاستیک ها TPMS، گرمکن صندلی های جلو و ... اشاره کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/2
تی گوه چه اسم مناسبی ، حیف پول که آدم به این آشغال بده