موضوعات داغ

مرسدس بنز بازی را به بی ام و واگذار می‌کند؟ رونمایی از نسخه نهایی SLC

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
مرسدس بنز مدلی از خودروی رودستر کامپکت SLC را با نام فاینال ادیشن Final Edition رونمایی کرده است که به نظر می رسد آخرین مدل از این خودرو باشد و دیگر شاهد خداحافظی SLC یا همان SLK قدیم از خط تولید مرسدس بنز باشیم. اگر SLC دیگر تولید نشود باید گفت بنز میدان رقابت را به طور کامل به بی ام و Z4 و آئودی TT واگذار خواهد کرد.
اما به مدل فاینال ادیشن برگردیم که به عنوان مدل 2020 در بازار آمریکا فروخته خواهد شد. فاینال ادیشن در دو کد SLC300 و SLC43 تولید خواهد شد و رنگ های قابل انتخاب آن متفاوت از رنگ های فعلی SLC هستند.

مرسدس بنز SLC  Final Edition

مرسدس بنز SLC Final Edition

مدل SLC43 به خصوص با رنگ زرد خود جلوه ی بسیار زیبایی دارد و در بخش هایی مانند اسپیلیتر جلو، جلوپنجره، دستگیره درها، خروجی های هوای روی گلگیر، قاب آینه ها و دیفیوزر عقب از رنگ مشکی براق استفاده می کند.
رینگ های 18 اینچی اسپرت این این خودرو نیز از نوع 5 پر هستند و روی آنها رنگ زرد نیز دیده می شود.

مرسدس بنز SLC  Final Edition

مرسدس بنز SLC Final Edition

مدل SLC 300 فاینال ادیشن نیز به رنگ خاکستری و به همراه سپر AMG عرضه می شود. مدل های فاینال ادیشن از سیستم تعلیق AMG نیز بهره مند هستند که 10 میلی متر ارتفاع کمتری دارد. همچنین ترمزهای AMG نیز در این مدل دارای سایز بزرگ تری در مقایسه با سایر مدل های هستند.

مرسدس بنز SLC  Final Edition

مرسدس بنز SLC Final Edition

درون کابین فاینال ادیشن شاهد تودوزی چرمی مشکی و نقره ای با دوخت خاکستری هستیم و از تزیینات فیبر کربنی نیز استفاده شده است. برای راننده امکان ذخیره سازی تنظیمات صندلی، فرمان و آینه ها نیز وجود دارد.

مرسدس بنز SLC  Final Edition

مرسدس بنز SLC Final Edition

مدل SLC که حالا می شناسیم اولین بار در سال 1996 با نام SLK معرفی شد و در آن زمان به دلیل وجود سقف فلزی انتخاب اول خریداران این کلاس بود. مرسدس بنز در کل تا کنون توانسته است بیش از 710 هزار دستگاه انواع مدل های SLC و SLK را به فروش برساند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد