موضوعات داغ

اطلاعیه مهم شرکت ایران خودرو در واکنش به رسانه‌ها

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
در پی انتشار اخبار غلط و شایعات داغی که این روزها در فضای مجازی در دسترس است، شرکت ایران خودرو اطلاعیه صادر کرده و تنها پایگاه رسمی اطلاع رسانی خود را سایت ایكو پرس به نشانی www.ikcopress.ir معرفی کرده است.
در این اطلاعیه عنوان شده است که علاقه مندان به پیگیری اخبار مربوط به ایران خودرو می توانند اخبار صحیح را از این سایت رصد کنند.
در این اطلاعیه آمده، شرکت ایران خودرو هیچ یک از اطلاعاتی که از طریق مبادی غیر رسمی منتقل و منتشر می شود، مانند خبر منتشره مربوط به تعیین قیمت 207 صندوقدار، برخی مصاحبه‌های مجعول منسوب به معاونان این شرکت را بدون ذکر منبع اصلی، اعلام مدل جدید 98 برای خودروها و همچنین انتشار خبر شرایط فروش با قیمت‌های غلط قبل از اعلام شرکت ایران خودرو را تائید نمی کند.
همچنین تاکید شده است مخاطبان و مشتریان محترم، برای کسب اطلاعات در خصوص شرایط فروش، محصولات و سایر موضوعات مرتبط با این گروه صنعتی فقط باید از طریق وبگاه رسمی ایران خودرو اقدام نمایند.
در پایان این اطلاعیه آمده است، انتشار اخبار کذب و ناصحیح در شرایط کنونی نه تنها کمکی به بهبود اوضاع اطلاع‌رسانی نمی‌کند بلکه آسیبی جدی و جبران ناپذیر به صنعت خودروسازی وارد نموده و تشویش اذهان عمومی را نیز به دنبال دارد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/5
دقیقأ متوجه شدیم که همه مردم ایران دروغ میگن و ناسپاسی می کنند و قصد تشویش اذهان عمومی را دارند و ایران خودرو و سایپا؛ ماشین هایی با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب و صد البته خودرو را درست طبق قرارداد و در موعد مقرر و حتی زودتر به خریداران تحویل میدهند!

و اما مردم ناسپاس ایران با این اطلاعیه مهم ایران خودرو متوجه شدند که کلأ در اشتباه بودند و سعی خواهند کرد که اشتباهات گذشته را با پیش خرید ۴۰۵ و پراید و تحویل آن دم مرگ جبران کنند!

ضمنأ ایران خودرو و سایپای نازنین و عزیز؛ واقعأ مردم ایران را ببخشید و عفو کنید و برای تنبیه مردم می توانید ممبعد ماشین را با ۳ چرخ به مردم تحویل دهید!
1397/12/5
207صندوق دار رو داری دعوت نامه میدی با همون قیمتی که سایت ها اعلام کردن بعد قبول نداری این خبر ها رو
جالبه والا
همه چی تو کشور ما کلا جالبه
اصلا بعضی کارا و چیزا تو کشور ما انقدر جالبه که میشه به عنوان جاذبه توریستی معرفیشون کرد
1397/12/6
اين حرفا كه هنوز خودرو هاي ثبت نامي تير ماه به بعدو نداند شايعست ؟؟و يا اينكه مسئولين ايران خودرو خيلي بن كفايتن شايعست ؟؟