موضوعات داغ

تست و بررسی تویوتا RAV4 جدید 2019 + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
نخستین نسل از تویوتا RAV4 در سال 1996 میلادی وارد بازار شد و در این سالها، همواره رو به پیشرفت بوده است. نسخه 2019 از تویوتا RAV4 ، که نسل پنجم این خودرو محسوب می شود، هم اکنون وارد بازار شده و به عنوان یکی از شاسی بلندهای ترکیبی برتر در بازار شناخته می شود. نسل جدید تویوتا RAV4 از زبان طراحی جدید این شرکت بهره می برد و تا حدود زیادی، شبیه به مدل تویوتا 4Runner از آب در آمده است. همچنین بدنه خودرو بیش از گذشته مناسب برای عبور از مسیرهای آفرودی بوده و ظاهر کلی خودرو، خشن و مردانه است.
موقعیت صندلی راننده در جایگاهی نسبتا بالا قرار دارد و تسلط مطلوبی را برای وی فراهم می کند. ماشین احساس یک شاسی بلند بزرگ را به راننده منتقل می کند، با این حال فرمان سبک است و در هنگام رانندگی، شباهت زیادی بین این خودرو و تویوتا کمری احساس خواهید کرد. مشابه تمامی پیشرانه های چهار سیلندر، پیشرانه 2.5 لیتری تویوتا RAV4 نیز سر و صدای قابل توجهی ایجاد می کند، اما در سرعت های بالا و به خصوص هنگام رانندگی در اتوبان، این سر و صدا کاهش قابل توجهی خواهد یافت. موتور این خودرو و تویوتا کمری مشترک بوده و همچنان همان 203 اسب بخار قدرت را تولید می کند. نسخه هیبریدی تویوتا RAV4 نیز از سال آینده میلادی در دسترس خریداران خواهد بود.
از آن جایی که پلتفرم تویوتا کمری و تویوتا RAV4 مشترک بوده و هر دو براساس پلتفرم TNGA-K تویوتا توسعه یافته اند، هر دو خودرو در نسخه استاندارد به صورت دیفرانسیل جلو عرضه می شوند، هر چند مشتری می تواند نسخه تمام چرخ محرک را با پرداخت 1400 دلار بیشتر سفارش دهد. به واسطه صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی، تویوتا RAV4 مجهز به سیستم AWD شده و یک قطع کننده قدرت برای دیفرانسیل عقب تدارک دیده شده که به صورت هوشمند، گشتاور ارسالی به محور عقب را تنظیم می کند. قیمت نسخه پایه این خودرو، 26,595 دلار است که برای تیپ LE مطالبه می شود، و در بالاترین تیپ که XSE نام دارد، این رقم به 34,595 دلار می رسد. تویوتا RAV4 به پشتوانه سابقه بیست ساله و ارتقای عملکردی که در نسخه جدید خود داشته است، قصد رقابت در بازار شلوغ و رقابتی شاسی بلندهای کوچک را دارد که در تسلط مارک های کره ای و ژاپنی است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/9
درود بر شما

لطفاً اینگونه فیلم ها را که با زبان اصلی در سایت قرار میدید؛ زحمت ترجمه و دوبله آن را متقبل شوید هر چند تناسبی بین دوبله و حرکات لب و اعضای گوینده زبان اصلی نباشد. چون مهم فهمیدن مطالب گوینده فیلم اصلی است.

با سپاس