موضوعات داغ

اولین اطلاعات از سوپر اسپرت برقی کیا برای نمایشگاه ژنو

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت کیا یکی از خودروهای جدید تمام برقی خود را به نمایش گذاشته و می گوید آن را در سال ۲۰۱۹ در نمایشگاه اتومبیل ژنو معرفی خواهد کرد. امروزه این تصاویر، مانند بسیاری از اخبار دیگر با یک تصویر سایه وار همراه است اما ما می توانیم طرحی بسیار جسورانه از آن را دریافت کنیم.
مدل جدید الکتریکی، شامل Tiger Nose دارای جلوپنجره ای ،طراحی شده توسط شرکت کیا می شود و به جای چراغ جلوی ماشین استفاده می‌شود در حالی که این خودرو الکتریکی، تمایلی به استفاده از جلو پنجره ندارد. با نگاه کلی به این خودرو, ظاهری شبیه به محصولات نیرومند آمریکایی می‌بینیم. البته این ظاهر به کمک شکاف دهنده جلویی، فلاپ گلگیر پهن و کاپوت بزرگ حاصل شده که فاقد پیشرانه V8 در زیر آن است.اگر به دقت نگاه کنید شاهد یک دوربین نصب شده در کنار، به سبک آئودی ای ترون خواهید بود. در حال حاضرچیزی شبیه به nevada dragstript است , این مدل ماشین جدید در فرانکفورت طراحی شده است.
گریگوری گیلام نایب‌رئیس طراحی کیا اروپا،بیان می‌دارد:" طراحی خودرو تقریبا مانند تسخیر قلب و ایجاد ضربان هست که برای مقدار زمان طولانی‌تری سریعتر کار کند و معتقدیم که هیچ دلیلی وجود ندارد که صرفاً به خاطر الکتریکی بودن آن، به آسانی تغییر کند. گیلام برای ما توضیح داد که ما طراحی یک خودروی تمام برقی را تصور کرده ایم که نه تنها به نگرانی‌های مصرف کننده در مورد دامنه، عملکرد ،شارژ مجدد شبکه های ارتباطی و پویایی رانندگی پاسخ می دهد، بلکه وقتی به آن نگاه و رانندگی می کنند مو به تنشان سیخ می شود. به همین سادگی.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد