موضوعات داغ

داستان پرحاشیه درگیری فرهاد مجیدی با پلیس؛ از استوری دعوا تا پست تشکر! + فیلم

عکس مطلب اول
شاید در این دو روز اخیر، داستان پرحاشیه درگیری فرهاد مجیدی، بازیکن محبوب تیم استقلال با یک مامور راهنمایی و رانندگی، پرحاشیه ترین خبری بود که در فضای مجازی دست به دست می شد. فرهاد مجیدی ابتدا با انتشار ویدیویی که در زیر برای شما قرار داده ایم، از نوع برخورد مامور راهنمایی و رانندگی گلایه کرد و نوع برخورد این مامور را ناشایست دانست. اما بلافاصله بعد فرمانده کل نیروی زمینی وارد شد و گفت که خودروی ایشان سرعت غیر مجاز داشته و ایشان نه تنها مدارکی همراه نداشته اند، بلکه از انجام تست الکل نیز ممانعت کردند. جالب است که بدانید خودروی فرهاد مجیدی یک دستگاه هیوندای توسان بود.
حال پس فرهاد مجیدی در یک پست مجدد با لحنی آرام و بهتر، از زحمات شبانه روزی پلیس تشکر کرده و از سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت نیز تشکر کرده که وارد موضوع شده بودند و مشکل را پیگیری کردند.
حال که به نظر می رسد موضوع ختم به خیر شده، باید بگوییم که هر آن کس که باشد، سرعت غیر مجاز قطعاً تخلف بوده و عدم انجام تست پلیس و همراه نداشتن مدارک نیز چه برای ایشان و چه برای دیگر مردم تخلف محسوب می شود و به نظر می رسد که مامور پلیس نیز به وظیفه خود درست عمل کرده و دلیلی بر این همه حاشیه سازی برای چنین تخلفی نبوده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/11
درود به شرفت مرد.
1397/12/12
این آدمایی که ظاهرا معروفن بجای اینکه به عنوان الگو بیشتر از مردم رعایت قوانین و اخلاق رو بکنن متاسفانه طلب کارم هستن... خجالت بکشین دیگه...
1397/12/13
احسنت به اقای پلیس که بدون در نظر گرفتن نام و اعتبار طرف خاطی به وظیفه قانونیش عمل کرده. اکثر ادم معروفها تو ایران فکر میکنن اگه خطا یا جرمی مرتکب شدن میتونن با اعتبارشون از قانون فرار کنن. درود بر شرافتت پلیس خان