موضوعات داغ

افتتاح نمایندگی آمیکو در استان گلستان با برگزاری گردهمایی بزرگ خودرویی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
دیروز جمعه 10 اسفندماه، نمایندگی 1904 آمیکو در استان گلستان-(گرگان)، با برگزاری یک گردهمایی بزرگ خودرویی افتتاح شد. موضوع جالب در افتتاح این نمایندگی، نمایش توانمندی های هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گلستان با حمایت شرکت آمیکو بود که در آن تعداد قابل توجهی از خودروهای کلاسیک و تیونینگ حضور داشتند.
خودروهایی همچون چند مدل بی ام و کلاسیک و همچنین چندین مرسدس بنز، پیکان و خودروهای آمریکایی در این گردهمایی حاضر بودند که در زیر می توانید عکس های آن را مشاهده کنید. همچنین خودروهای شاسی بلند تیونینگ نیز در این گردهمایی حضور داشتند که بر جذابیت این رویداد خودرویی افزوده بود.

نمایندگی 1904 گرگان

نمایندگی 1904 گرگان

البته مقامات و مسئولین دولتی نیز در این مراسم حضور داشتند که می توانیم به حضور آقای اسکندر اسکندری مدیر کل کمیته امداد استان گلستان، آقای عیسی بابایی معاون مدیر کل استان گلستان، مدیر کل هلال احمر استان گلستان آقای اسفندیاری، رئیس پلیس شهر گرگان سرهنگ شیرازی، سرهنگ طبیبی رییس پلیس راهور استان، جانشین انتظامی استان سر هنگ فروزان، آقای تربتی نژاد رییس اداره ورزش و جوانان گرگان، آقای علمی رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان، دکتر آقا ملایی سخنگوی شورای شهر گرگان، آقای عباسی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گرگان و آقای سرهنگ حسینی مسئول تربیت بدنی بسیج سپاه ناحیه گرگان اشاره کنیم.

حضور خودروهای آفرود و تیونینگ

حضور خودروهای آفرود و تیونینگ

آمیکو نیز با پیکاپ خود به عنوان حامی این برنامه با چند مدل خودرو حاضر بود و خودروی آسنا خود را در چند رنگ مختلف به نمایش گذاشته بود. همچنین یک تست رولر نیز از خودروهای آفرود گرفته شد تا قابلیت قفل دیفرانسیل خودکار این خودرو به صورت عملی به نمایش گذاشته شود.

تست عملکرد قفل خودکار دیفرانسیل

تست عملکرد قفل خودکار دیفرانسیل

پیکاپ آمیکو آسنا به یک پیشرانه 2.4 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی مجهز است که می تواند حداکثر 143 اسب بخار رو 200 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. این خودرو دوگانه سوز است و سوخت پایه آن گاز است.
آمیکو با معرفی پیکاپ آسنا، وارد بازار خودروهای تجاری و کاربردی شده و به نظر می رسد که برنامه بلند مدتی در این بازار داشته باشد. نمایندگی گرگان آمیکو واقع در کیلومتر 1 جاده گرگان-ساری است.
در زیر می توانید عکس هایی از این گردهمایی را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد