موضوعات داغ

نگاهی به پرفروش ترین محصولات بازار خودرو اروپا در سال 2018

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
در سال 2018، رکورد فروش در بازار خودرو اروپا ، در اختیار فولکس واگن گلف، فولکس واگن پولو، رنو کلیو، فورد فیستا و نیسان قشقایی بود. خودرو مورد علاقه اروپایی ها در سال 2018، نسبت به سال 2017 تغییری نداشته و همچنان اکثریت آنها دوست دارند یک فولکس واگن گلف داشته باشند. رنو کلیو دومین خودرو پرفروش در قاره سبز بود و رشد قابل توجهی در فروش داشت. نسخه ارزان سازی شده گلف، یعنی فولکس واگن پولو ، گزینه مناسب برای کسانی است که بودجه خرید گلف را ندارند. نیسان قشقایی و فولکس واگن تیگوان نیز پر فروش ترین کراس اوورها و شاسی بلندهای ترکیبی قاره اروپا در سال گذشته بودند.
در روند کلی، ده خودرو پر فروش بازار اروپا، در طی چندین سال گذشته بدون تغییر بوده اند. فولکس واگن گلف از سال 2008 میلادی تاکنون رکورد دار پر فروش ترین خودرو سال اروپا بوده و همچنان این روند را حفظ کرده، هر چند فروش آن از سال 2013 تاکنون رو به کاهش گذاشته است. در سال 2018 میلادی، 431،754 دستگاه فولکس واگن گلف در اروپا به فروش رسید. بروز رسانی فولکس واگن پولو، تاثیر مثبتی بر روی فروش این خودرو در اروپا گذاشته و اکنون این خودرو به رقیبی برای برادر بزرگتش تبدیل شده است.
با وجود افت فروش، نیسان قشقایی همچنان پرفروش ترین شاسی بلند ترکیبی بازار اروپا بوده است. پژو 208 و فولکس واگن تیگوان نیز افت مشابهی را در فروش تجربه کرده اند، هرچند همچنان جایگاه خود را حفظ نموده اند. ورود کراس اوورها و هاچ بک های متفاوت به بازار اروپا، در طولانی مدت بر فروش این خودروها تاثیر گذاشته است. اشکودا اوکتاویا به عنوان یکی از قابل اعتماد ترین خودروهای جهان، در سال 2018 توانست رتبه خود را در جدول پر فروش ترین ها بهبود بخشد. هاچ بک کوچک تویوتا، یعنی تویوتا یاریس نیز از 14 سال پیش که وارد بازار اروپا شد، در جدول پرفروش ترین ها حضور مدوام دارد. در ادامه می توانید جدول پرفروش ترین خودروها در بازار خودرو اروپا در سال 2018 را مشاهده کنید.

 بازار خودرو اروپا

بازار خودرو اروپا


 بازار خودرو اروپا

بازار خودرو اروپا

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد