موضوعات داغ

اختلاف قیمت بازار با طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو + جدول

عکس مطلب اول
تعیین قیمت براساس حاشیه بازار، بهانه ای برای افزایش قیمت خودروهای تولید داخل برای شرکت های خودروسازی شده است و می توانند محصولات خود را بسیار گران تر از قیمت مصوب به مشتریان عرضه کنند و برخلاف بازارهای جهانی، بازار ایران ثابت کرده است که وقتی قیمت نمایندگی افزایش پیدا کند، به دنبال آن قیمت بازار هم افزایش پیدا می کند و وقتی قیمت بازار خودروهای تولید داخل افزایش پیدا کند، خودروسازان هم با انتشار اصلاحیه قیمت محصولات خود را باتوجه به حاشیه بازار افزایش می دهند و این چرخه ادامه پیدا خواهد کرد تا حالا شاهد قیمت گذاری پارس دوگانه سوز به قیمت 92 میلیون تومانی و یا خودروی 207 اتوماتیک به قیمت 130 میلیون تومانی باشیم، این درحالیست که قیمت نمایندگی بسیار کمتر از قیمت اعلامی حاشیه بازار خواهد بود.
حال امروز پیرو موضوع بالا، لیستی از قیمت محصولات ایران خودرو برای روز سه شنبه 14 اسفندماه ماه 97 منتشر شده است که به خوبی تفاوت قیمت محصولات ایران خودرو در بازار نسبت به نمایندگی را نشان می دهد که برخی از آنان حتی اختلاف قیمت نزدیک به 30 میلیون تومانی دارند و برخی دیگر هم به دلیل تحریم های جدید توقف فروش شده اند که می توانید جزییات بیشتر آن را در تصویر زیر به نقل از عصرخودرو شاهد باشید.

اختلاف قیمت بازار با نمایندگی محصولات ایران خودرو برای 14 اسفندماه

اختلاف قیمت بازار با نمایندگی محصولات ایران خودرو برای 14 اسفندماه

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/15
خدایی تو کشور عجیبی میزیستیم. ایران خودرو هنوز ماشین های ثبت نامی قبلی رو تحویل نداده بعد همش به هر مناسبتی یه پیش فروش میزاره😂 جالبه!. اصلا این ها قطعه ندارن که بخوان ماشین تولید کنن فقط یک عدهای رو گیر آوردن پولاشونو میخورن و ماشین نمیدن. بنظرم هرکس ثبت نام میکنه. داره عملی بدتر از این انجام میده که پولشو میرزه سطل اشغال
1397/12/15
قیمت حاشیه بازار تحت تاثیر خرید و فروش بالا و پایین میره
با نخریدن ماشین صفر کیلومتر متر این مشکلات حل میشه
ولی مگه مردم اینکارو میکنند
از ماست که برماست
1397/12/16
الان چیو باور کنیم دم خروسو یا قسم حضرت عباس !!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟