موضوعات داغ

ستاره چهارم در آسمان برلیانس

عکس مطلب اول
برلیانس H230 پارس خودرو به 4 ستاره کیفیت دست یافت

معاون کیفیت شرکت پارس خودرو گفت: علی رغم شرایط سخت صنعت خودرو ,کیفیت همچنان اولویت پارس خودرو بوده و بر این اساس برلیانس H230 پارس خودرو به 4 ستاره کیفیت دست یافت.
به گزارش روابط عمومی پارس خودرو، مهندس بهنام خلج- معاون کیفیت شرکت پارس خودرو با اعلام این خبر گفت: براساس آخرین ارزشیابی کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استانداردهای ایران (ISQI) در بهمن ماه, شرکت پارس خودرو روند رو به رشد کیفیت خود را ادامه داده است و بر همین اساس برلیانس H230 محصول این شرکت توانست 4ستاره از 5 ستاره کیفی را کسب کند.
وی افزود: شعار پارس خودرو, پیشرو بودن در کیفیت است و این مقوله در سخت ترین شرایط هم خط قرمز ماست و به همین دلیل پروژه های ارتقا کیفیت در پارس خودرو با تلاش کارکنان ادامه خواهد داشت.
معاون کیفیت پارس خودرو تصریح کرد: طبق هدفگذاری های صورت گرفته توسط مدیریت ارشد شرکت در سال قبل مقرر شد,دست کم یکی از محصولات خانواده برلیانس در سال 97 به جمع خودروهای 4 ستاره تولید شده در کشور بپیوندد, از این رو برلیانس H230 به عنوان کاندیدا معرفی شد.
مهندس خلج ضمن قدردانی از تلاش همه جانبه پرسنل به جهت 4ستاره شده برلیانس H230 خاطرنشان کرد: پس از تعریف پروژه همکاران ما تلاش های بسیاری داشتند تا با یک روند صعودی در ماه های گذشته بتوانیم به هدف خود قبل از پایان سال دست پیدا کنیم که خوشبختانه طبق آخرین گزارش ISQI این مهم, علی رغم شرایط سخت اقتصادی محقق شد و برلیانس H230 توانست در ارزشیابی های شرکت بازرسی کیفیت و استانداردهای ایران نمرات منفی پایین تری نسبت به مرز تعیین شده توسط این سازمان داشته باشد.
گفتنی است پیش از این ساندرو و پارس تندر از محصولات پارس خودرو موفق به کسب 4 ستاره کیفی شده اند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد