موضوعات داغ

تحقیق و تفحص مجلس در مورد ممنوعیت واردات خودرو

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
فریدون احمدی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: بعد از ممنوعیت واردات خودرو و بعد از آن تصمیم دولت برای ترخیص خودروهای دپو شده، هنوز اقدام مناسبی صورت نگرفته و مردم سردرگم بوده و با وجود مشکلات پیش آمده از وضع موجود ناراضی هستند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از عصر خودرو، وی ادامه داد: بعد از ممنوعیت واردات خودرو و تصمیم دولت برای ترخیص آنها، متاسفانه در دولت تصمیمات خلق‌الساعه اخذ شده که باعث آزار و نارضایتی مردم شده است. وی در ادامه افزود: با تصمیمات دولت، مشخص می‌شود که تحریم‌های داخلی و سوءمدیریت بسیار کارآمدتر از تحریم‌های آمریکا و ترامپ بوده و آنها باید یه دوره نزد تحریم کنندگان داخلی آموزش ببینند.
نماینده مردم زنجان در مجلس درباره تصمیمات دولت در موضوع خودروهای خارجی بیان داشت: هیات دولت درحالی ممنوعیت واردات خودرو و ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک را ابلاغ کرده که از طبعات این تصمیم آگاه نیست و این گره کور که دولت زده است باید خود نیز باز کند. وی درباره نقش کمیسیون صنایع و معادن در بهبود این شرایط، تصریح کرد: کمیسیون صنایع و معادن نمی‌تواند در کار قوا دخالت کند و تتها کاری که می‌تواند انجام دهد فریاد است که به مراتب انجام داده شده و اعتراض خود را اعلام کرده‌ایم. حال در نظر داریم با تحقیق و تفحص درباره اتفاقات اخیر مقداری از نارضایتی مردم را کم کنیم.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/17
اگر واردات بسته نمیشد مثل دوره ی تحریم قبلی فاصله ی خودروهای خارجی از داخلی زیاد نمیشد و بالطبع خودروهای داخلی هم به این شدت گران نمیشدن
چون در ان صورت خودروهای وارداتی با قیمتی ثابت و مداوم وارد میشدن و اجازه ی نزدیک شدن قیمت خودروهای داخلی و چینی به وارداتی ها داده نمیشد و اینگونه ویتارا و هایما و جیلی و چری و لیفان گرانی زیادی تجربه نمیکردند چون در ان صورت مشتری به سمت وارداتی ها میرفت و اگر چینی ها گران نمیشدند دنا و پارس تی یو 5 و207 هم اجازه ی نزدیک شدن قیمتشان به چینی ها داده نمیشد چون در ان صورت مشتری به سمت چینی ها میرفت پس یک خود تنظیمی اجباری توسط بازار انجالم میشد
کلید حل تمام مشاکل ازادی واردات با حجم بالا است
1397/12/17
کلید حل تمام مشاکل ازادی واردات با حجم بالا است.

اشتباه زدی
کلید حل همه کار ها در تحریم هست.
علت بسته شدن واردات هم ثبت وزژن های بی نهایت اصل خرید توسط مردم هست که گینس که فروش بی سابقه فولکس بیتل و نوکیا 100 رو ثبت کرده تا سالها نمی تونه این اصل خرید ها رو در کتابش ثبت کنه چون خیلی فراتر از رکورد های گینس هست.
تا مردم با کله این بی کیفیت ها رو می خرن واردات آزاد نمی شه آهان راستی کی گفته اینا بی کیفیت هستن؟ اتفاقا هم با کیفیت و هم ارزون هستن چون اگه گرون و بی کیفیت بودن که مردم براشون از جنازه همدیگه رد نمی شدن.
میزان رای ملت هست ملت این خودروهای با کیفیت و ارزون داخلی رو می خوان خودروی بی کیفیت و گرون خارجی نمی خوان پس ملت با بسته شدن واردات موافقن