موضوعات داغ

فروش خودروی زره پوش پوتین به مشتریان اروپایی؛ خوردو لوکس به سبک روسی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
برند "اوروس" با طراحی و ساخت خودروهای لوکس و زره پوش برای سیاست مداران کشور روسیه بویژه ولادیمیر پوتین، توانست مورد توجه دنیای خودرو و کارشناسان این صنعت قرار گیرد، اما محصولات این شرکت تنها برای سیاست مداران کشور روسیه محدود نشده است و حالا شرکت "اوروس" با حضور خود در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی ژنو 2019، از محصولات خود برای عرضه به مشتریان اروپایی رونمایی کرده است.
در نمایشگاه ژنو، شرکت خودروسازی "اوروس" توانست دو نسخه متفاوت از خودروی "سنات" را با ویژگی‌های لوکس منحصربه فرد معرفی کند. یکی از آنان نسخه سدان است که با طول کلی 5630 میلی متر و فاصله بین دو محور بسیار خوب 3300 میلی متر ساخته شده است و می‌تواند فضای کافی برای سرنشینان داخل کابین داشته باشد، اما اگر به دنبال فضای بسیار بیشتری نسبت به نسخه سدان هستید، شرکت سازنده نسخه لیموزین اوروس سنات را به شما پیشنهاد می‌کند که با طول کلی 6630 میلی متر، فاصله بین دو محور خارق العاده 4300 میلی متری در اختیار آنان قرار خواهد داد.

اوروس سنات

اوروس سنات


قلب تپنده این خودرو برای تامین نیروی مورد نیاز حرکتی، از یک موتور هشت سیلندر تامین خواهد شد که دارای خروجی قدرت 590 اسب بخاری و گشتاور 880 نیوتن متری بوده و می‌تواند شتاب صفر تا صد نسخه سدان را به کمتر از 6 ثانیه برساند، اما نسخه لیموزین به دلیل وزن بیشتر، جثه بزرگ تر و امکان بیشتر داخلی، قدرت 590 اسب بخاری خود را تبدیل به شتاب صفر تا صد 9 ثانیه خواهد کرد، بویژه اینکه نسخه لیموزین امکان دریافت تجهیزات ضدگلوله را دارد.
از لحظ ایمنی، اوروس سنات با استانداردهای اروپا هماهنگی دارد و از تجهیزات ویژه آن می توان به سیستم ترمز خودکار اضطراری، سیستم تشخیص موانع و جلوگیری از برخورد، کروز کنترل انطباقی، سیستم تشخیص عابر پیاده، سیستم هشدار نقاط کور، سیستم شناسایی علائم راهنمایی و رانندگی و دیگر سیستم های مرسوم ایمنی اشاره داشت تا این خودروی لوکس روسی از رقبای خود چیزی کم نداشته باشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/17
اروپایی ها قراره این سوپر لوکس رو به عنوان ماشین روسی سوار شن، ما هم قراره «لادا» با تکنولوژی داچیا رومانی رو به عنوان ماشین روسی سوار شیم!!! اونم نه وارداتی بلکه مونتاژ پارس خودرو!!!