موضوعات داغ

اطلاعات تازه در مورد احتمال حضور لادا در ایران

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
بر اساس خبرهای منتشر شده از سوی منابع روسی قرار است خودروساز بزرگ روسیه آوتوواز یکی از برندهای معروف خود به نام لادا را در کشور به تولید برساند.
به گزراش خودروبانک و به نقل از عصر خودرو، هنوز این خبر در کشور به تایید نرسیده، اما به نظر می‌رسد پارس خودرو به عنوان سومین خودروساز بزرگ کشور مشغول مذاکره با آوتوواز روسیه است. برخی از منابع آگاه از حضور شرکت رنو فرانسه در پشت پرده حضور این خودروساز بزرگ روسی می‌گویند . آنها معتقد هستند که بعد از خروج شرکت رنو از کشوربه دلیل تحریم، این شرکت قصد دارد با شریک روسی خود به صورت غیر مستقیم به بازار ایران برگردد.
گفتنی است که بعد از خروج خودروسازی رنو کلی تعهدات معوق بر روی دست خودرسازان کشور گذاشت و خودروسازان داخلی قادر به انجام تعهدات خود نیستند. شرکت پارس خودرو حدود 36 هزار تعهد معوق از محصولات رنو دارد و قصد دارد این خودروها را با خودروهای روسی جایگزین کند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/20
لادا وستا خودروی خوبیه به نسبت.
1397/12/21
تبدیل رنو ساندرو استیپ وی به2دستگاه لادا باشد همه قبول می کنند در غیر این صورت ما فقط خواهان رنو ساندرو استیپ وی ثبت نامی خود می باشیم.
1401/8/3
با سلام و عرض احترام خودروی لادا که روسیه تولید میکند از نظر ظاهر عالی و انشالله امیدوارم از نظر فنی هم رضایت بخش باشد که انشالله همینه چون من روی ساخت روسیه امید بزرگی دارم .‌
امید است که این خودرو در ایران غوغا کند. و مورد استقبال قرار گیرد