موضوعات داغ

ارائه خدمات در مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در ایام نوروز + ساعت کار

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بنا به گفته رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا، تمامی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در ایام نوروز فعال خواهند بود. این مراکز تنها در تعطیلات رسمی پاسخگوی مراجعین محترم نیستند.
به نقل از فارس، رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا در مصاحبه با یکی از خبرگزاری های داخلی در خصوص ساعت کاری مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک توضیح داد که مراکز مذکور تا 20 اسفندماه سال جاری تا ساعت 5 بعد از ظهر فعال بوده و به ارائه خدمات مشغول اند. از 20 تا 28 اسفند ماه نیز ساعات کاری 2 ساعت افزایش پیدا کرده و مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا تا ساعت 19 پذیرای ارباب رجوعان محترم خواهند بود. البته لازم به ذکر است که قطعا این مراکز تا آخرین خودرو پذیرش شده را پاسخ خواهند داد و در همین زمینه تا هر ساعتی که لازم باشد فعال خواهند بود.
رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا در خصوص ساعت فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در نوروز نیز توضیح داد که تمامی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا در ایام نوروز به جز تعطیلات رسمی در روزهای شنبه تا چهارشنبه بین ساعات 7 تا 14 و پنجشنبه بین ساعت 7 تا 12 به شهروندان خدمات ارائه می کنند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/1/5
ما که امروز پنجم فروردین رفتیم تا اونجا تعطیل بود. این چه نوع اطلاع رسانیه