موضوعات داغ

چرا 5 دستگاه تسلا به گمرک کشور وارد شده است؟ + عکس

عکس مطلب اول
به نظر می رسد یکی از داغ ترین اخباری که در روزهای اخیر منتشر شده، ورود تعدادی خودروی تسلا در مدل های مختلف به یکی از گمرک های کشور است. خودروهایی که وارد گمرک شده، از مدل های S، مدل X و البته مدل 3 است که می توان گفت جدیدترین نمونه های عرضه شده در دنیا یعنی مدل 3 نیز در این لیست حضور دارد.

تسلا داخل گمرک

تسلا داخل گمرک

اما فعلاً هیچ منبعی نتوانسته به یقین بگوید که چرا این خودروها چند روزی است که زیر آفتاب سوزان گمرک خوابیده اند. با توجه به برند آمریکایی و البته نبود هیچ زیر ساختی برای این خودروهای برقی، امکان ورود آنها توسط یک شرکت داخلی کاملاً منتفی است. ممکن است این خودروها برای یک سفارت خانه داخل کشور وارد شده باشند که البته باز هم تعداد 5 دستگاه و تنوع آنها که سعی شده از هر مدل یک دستگاه باشد، کمی ما را در مورد این فرض مردد می کند. اما احتمال سوم ترانزیت آنها به کشور دیگری است که به نظر می رسد محتمل ترین احتمال باشد. در گذشته نیز شاهد بودیم خودروهایی نظیر کیا استینگر وارد گمرک های کشور (جنوب) شده بودند و چند روزی را مهمان خاک ایران بودند اما سپس به کشورهای شمالی ترانزیت شدند.
در انتها باید گفت که هنوز باید صبر کنیم و ببینیم که سرنوشت این خودروها چه خواهد شد و چه زمانی خاک ایران را ترک خواهند کرد؟
در زیر می توانید عکس هایی از خودروهای تسلا داخل گمرک را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

12 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/20
یک احتمال دیگر هم هست.
سایپا قراره اینها رو جایگزین پراید کنه در خط تولیدش😂
1397/12/21
دقیقا خوب گفتید.
1397/12/20
برای ترانزیت است شک نکنید
1397/12/20
ای جان بهترین ماشین دنیا فقط به درد مسافرت نمی خوره
1397/12/20
با درود میدانید چرا وارد کشور شده تا یه به من چه از طرف مسولین به وضع مردم ایران گفته شه به من چه که دارین تو صف گوشت و مرغ وای میسین و هزار به من چه دیگر ایا شما فکر می کنین آدمهای معمولی چنین ماشینرو میتونن وارد کنن که ۱۵۰ هزار پوند قیمت داره؟
1397/12/20
واقعا که
خب معاومه اینارو اوردن با دنای برقی مقایسه کنن دیگه :))
1397/12/21
برای سفارتها است تماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام دیگه هم بحثی نشنوم
1397/12/23
قراره ايران خودرو و سايپا وانتشو مونتاژ كنن...
1397/12/23
از وارد شدن خودرو امریکایی که مونتاژ ان در بیش از 11کشور در جهان هست تعجب نفرمایید علاوه بر واردات این خودروها وتایید ان در وزارتخانه مربوطه تازه ژن خوبهای بزرگ شده در انطرف اب که مشمول مقررات نمیشوند مگر فرزندان جامعه ایثارگر هستند که در مجلس فعلی ودولت حسن روحانی خوار شوند باید ژن خوبهایی بجای ایثارگران در خارج درس ودر دستگاههای دولتی استخدام ومدارج بالا را طی که بتوانند میلیاردی از بیت المال بدزدند اری این سیاستهای بعد از جنگ دولتها ما بوده وشما برادر عزیز تعجب نکن که ماشین امریکایی در گمرک وارد شده .مگر در زمان دکتر شریعتمداری با ممنوعیت ثبت سفارش خودرو ثبت وتعدادی وارد نشد!!!!!!!!
1397/12/24
مونتاژ در بیش از یازده کشور؟؟؟ آقا اینارو از کجا در میارین؟ چرا ما ایرانیا عادت داریم در هر موردی که اطلاعی نداریم اظهارنظر کنیم؟ منتشر کردن اطلاعات اشتباه با دروغگویی هیچ فرقی نداره. در هر صورت جهت اطلاع شرکت تسلا موتورز در حال حاضر هیچگونه تاسیسات مونتاژ در خارج از خاک ایالات متحده نداره.
1397/12/24
بجز ترانزیت احتمال دیگه ای میتوان براشون متصور شد ؟ چرا مطلب بیخودی زیر عکس میذارین ؟
1397/12/25
ایران ایستگاه شارژ نداره پس حتما به کشور دیگه میره