موضوعات داغ

چراغ قرمز برای تست گوزن تویوتا راوفور نسل جدید + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
تویوتا راوفور را می‌توان یکی از باسابقه ترین خودروهای فعال در بازار کشور دانست که از نسل قبل آن در کشور استقبال خوبی شد و این انتظار وجود دارد که نسل جدید آن هم بتواند به بازار کشور راه پیدا کرده و بازار فروش خود را داشته باشد. اما آیا این خودروی شیک پوش تویوتا می تواند تست گوزن خود را با موفقیت پشت سر بگذارد یا خیر؟ جواب این سوال را متخصصان km77 به ما خواهند داد و در تست اخیر خود به سراغ نسل جدید تویوتا راوفور 2019 رفته و نسخه هیبریدی آن را مورد آزمایش قرار داده‌اند که باوجود سنگین تر بودن نسخه هیبریدی نسبت به نسخه استاندارد که تاثیر بهتری در تست گوزن دارد، باعث جلب توجه متخصصان km77 در تست گوزن خود نشده است!.
بدون شک تا الان آشنایی کافی با تست "موس" یا همان تست "گوزن" پیدا کرده‌اید و می‌دانید که روند کار به چه صورت است. تستی که در آن شبیه ساز ورود ناگهانی گوزن به داخل خیابان شبیه سازی شده و عملکرد اتومبیل در مانوردهی و ثبات هنگام فرمان دادن‌های ناگهانی مورد بررسی قرار می‌گیرد. حال باتوجه به فیلمی که در انتهای مقاله قرار گرفته است، می‌توانید شاهد عملکرد تویوتا راوفور 2019 در تست گوزن باشید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/22
لطفا تست موس میتسوبیشی اکلیپس کراس منتشر کنید چون واقها شگفتی ساز بوده و فعلا با اختلاف در این سایز خودرو رکورد داره
1398/1/7
سلام لطفا نیسان ایکس تریل رو بگذارید که جزء رکورد دارهای این برنامه محسوب میشه و تقریبا از همه ی شاسی بلند های این برنامه بهتر شده.