موضوعات داغ

برندگان خوش شانس هاوال H2 و 4 دستگاه پژو 206 گالریا مشخص شد

عکس مطلب اول
محمدرضا ضیایی مدیرعامل مرکز خرید گالریا در مراسم قرعه کشی این مرکز خرید که در سالن اجلاس سران برگزار می‌شد، اظهار داشت: باشگاه مشتریان گالریا 20 اسفند امسال با 12 هزار و 830 عضو یکساله شد. وی ادامه داد: طی یکسال گذشته 3 دستگاه خودرو به همراه جوایز نقدی و غیرنقدی دیگر به مشتریان اهدا شده است. همچنین 4 دستگاه پژو 206 امروز بین اعضای باشگاه مشتریان گالریاسنتر قرعه کشی می‌شود. این 4 دستگاه پژو 206 بین مشتریانی که از 12 آذر تا 20 اسفندماه خرید کرده‌اند قرعه کشی خواهد شد.

برندگان 5 خودروی گالریاسنتر مشخص شدند

برندگان 5 خودروی گالریاسنتر مشخص شدند


اسامی برندگان 4 دستگاه خودرو پژو 206
در این مراسم قرعه کشی که اجرای آن بر عهده علی ضیاء بود، آقای علیرضا بختیاری تربتی و خانم‌ها ناهید برزکار، نیکا آوینی طهرانی و مژگان نعمتی برنده 4 دستگاه خودرو پژو 206 شدند. همچنین در ادامه بین حاضران در مراسم به قید قرعه 3 جایزه نفیس از طرف گالریا به برندگان اهدا شد.
کسری شیروانی مدیر روابط عمومی گالریا نیز در این مراسم حضور داشت و مسئولیت مدیریت و اهدای جوایز نیز به عهده ایشان بود.

برنده خودرو هاوال H2

برندگان 5 خودروی گالریاسنتر مشخص شدند

برندگان 5 خودروی گالریاسنتر مشخص شدند

در بخش پایانی مراسم قرعه کشی یک دستگاه خودرو هاوال H2 انجام شد. این چهارمین هاوال است که در یکسال گذشته به مشتریان مرکز خرید گالریاسنتر اهدا می‌شود و برنده خوش شانس خودرو هاوال امروز خانم نسرین قربانی شریف بود.
گفتی است که مرکز خرید گالریاسنتر در زمستان 96 به بهره برداری رسید که شامل 17 طبقه شمالی و 15 طبقه جنوبی است. همچنین دارای 55 واحد تجاری و 2 طبقه غذایی است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد