موضوعات داغ

خودروهای ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیونی بازار تهران +جدول

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به تفاوت شدید قیمت خودرو در بازار با قیمت کارخانه در ماه‌های گذشته، بسیاری به این نتیجه رسیده بودند که سرمایه‌گذاری در بازار خودرو محلی امن برای آنان خواهد بود، اما با افزایش عرضه خودرو و ارائه طرح‌های فروش فوری خودروسازان و فروکش کردن هیجانات قیمت خودرو در بازار رو به کاهش گذاشته است و به نظر می رسد که دلالان بازار خودرو باید منتظر ضرر و زیان بالایی باشند.
فعالان بازار معتقد هستند که بازار خودرو با رکود شدید مواجه است و حتی بازار خودروهای صفر کیلومتر نیز دچار مشکل شده‌اند. خودروهای صفر کیلومتری که با انگیزه کسب سود بیشتر از کمپانی‌ها خریداری شده روی دست افراد مانده و فروش نمی‌رود. همچنین سرمایه‌ها در بازار قفل شده و این عامل ممکن از فروشندگان بازار تغییر رویه دهند و این تغییر رویه باعث تعدیل بازار خودرو شود.
آنچه در ادامه می بینید قیمت روز خودروهای صفر بازار تهران در آخرین روزهای اسفند ماه 97 است که بین 150 تا 200 میلیون تومان در سطح بازار قیمت خورده که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد:
خودروهای ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیونی

خودروهای ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیونی

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/5
دلال ها که از باند خودشونه
بعد میخاستی چقدر سود کنند دیگه
چیزی ک خریدند دو برابر شده حداقل بعد یک یا دوتومن ازش کم میکنند و میاین میگید قیمت افت کرده!!!
خجالت بکشید...
یه ملت احمق و همیشه در صحنه م داریم ک فرقی براشون نمیکنه و خرید میکنند با این قیمت
1398/1/6
تمام این خودروها زیر 60 میلیونن یا زیر 80 ..خدا کنه قیمت بازار و دلار درست شه هرچند امثال پسته قیمتش ب دلار مربوط نمیشه و خودمون گرون میکنیم .

کیفیت خودروها داشت بالا میرفت اما الان قیمتش از کیفبت بیشتر جلو زده