موضوعات داغ

قیمت جدید خودرو در بازار تهران + جدول

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
در حالی که تفاوت شدید قیمت‌ها در بازار و قیمت تحویل کارخانه هر دستگاه خودرو طی ماه‌های گذشته بسیاری را به این نتیجه رسانده بود که بازار خودرو محلی امن برای سرمایه گذاری است، امروز با افزایش تحویل خودروها از یک سو و تداوم فروش فوری خودرو از سوی دو خودروساز بزرگ از سوی دیگر، قیمت‌ها در بازار خودرو رو به کاهش می گذارد.
همین حالا پراید تا ۵۲ میلیون تومان هم قیمت خورد اما خرید و فروش چندانی صورت نمی گیرد چرا که بازار پراید ۵۲ میلیونی را به رسمیت نشناخت، اغلب افرادی که پراید برای عرضه دارند، پرایدهای صفر کیلومتر را با قیمت‌های ۳۶ میلیون و ... گرفته اند و حالا تمایل دارند با قیمت ۵۰ میلیون و ۵۲ میلیون بفروشند اما مشتری نیست.
حالا برخی از فعالان بازار به قفل شدن سرمایه‌ها در بازار خودرو اشاره می‌کنند و می‌گویند با رکود شدید حاکم بر بازار خرید و فروش خودروهای صفر کیلومتر وضعیت، پیچیده شده است. خودروهای صفر کیلومتر که با انگیزه کسب سود از کمپانی‌ها خریداری شده است، روی دست افراد مانده است.
در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر جدیدترین قیمت خودرو در بازار:
قیمت جدید خودرو

قیمت جدید خودرو

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/21
خداروشکر بنظرم این کاهش قیمت ها ادامه دار میشه
1398/1/21
تا دو سه سال پیش خیابونهای شهرستان ما پر بود از ماشینهای خارجی...حالا همه ی شهر شده پراید قبل 85 و پیکان دلم از شهرمون سیاه شده...یاد 20 سال پیش میفتم که پراید ماشین لوکس بود توی شهرمون...شهرهای شنام اینطوره یا فقط شهر ماه شده گورستان پیکان و پراید