موضوعات داغ

طراحی دلیرانه تویوتا کمری 2018

عکس مطلب اول
تویوتا کمری در میان سدان‌های سایز متوسط همواره‌ از محبوب‌ترین و پروفروش‌ترین‌ها بوده است؛ به طوری که معمولا در صدر فهرست فروش در 23 سال گذشته جای داشته. تویوتا کمری از سال 1991 در این سایز تولید و عرضه می‌شود و پیشتر هم از سال 1982 در سایز کامپکت به بازار عرضه می‌شد. در بیش از 30 سالی که از تولید تویوتا کمری می‌گذرد، هشت نسل از آن به بازار آمده که کمری 2018 هم در نسل آخر آن قرار دارد.
روند کاری شرکت ژاپنی تویوتا به گونه‌ای بوده است تغییرات چشم‌گیری در طراحی‌های جدید تویوتا کمری به کار نبرده و همواره تعادلی میان امکانات، کیفیت عالی و اقتصادی بودن را لحاظ کرده و محصول مورد نظر خود را به بازار عرضه ‌کرده است. اما وقتی در نمایشگاه خودروی دیتروت در سال 2017، تویوتا کمری 2018 رونمایی می‌شود شگفتی همگان را بر می‌انگیزد؛ این بار شرکت تویوتا دست به خلاقیتی زد و محصول خود را با طراحی خاص، جذاب و تا حدی اسپرت به بازار عرضه کرد. البته هم‌چنان تویوتا در نظر دارد که کمری مورد استقبال خانواده‌ها قرار بگیرد.
نسل هشتم کمری مانند تویوتا C-HR و پریوس بر روی پلتفرم TNGA قرار دارند که باعث می‌شود طراحان آزادی عمل بیشتری داشته باشند و در کنار آن به دلیل پایین آمدن مرکز ثقل خورو و افزایش مقاومت پیچشی، باعث بهبود ویژگی‌های دینامیکی این خودرو شود؛ یعنی این پلتفرم حال و هوای اسپرت‌تری دارد و هم‌چنین سیستم تعلیق و فرمان‌پذیری این خودرو را افزایش داده است.
تویوتا کمری2018 علاوه بر پیشرانه چهار سیلندر 5/2 لیتری، در سطح جهانی با دو پیشرانه‌ی دیگر هم قابل سفارش است؛ یکی پیشرانه شش سلیندر 5/3 لیتری که به جعبه دنده هشت سرعته خودکار متصل است و دیگری پیشرانه 4 سیلندر 5/2 لیتری هیبریدی که به جعبه دنده شش سرعته خودکار وصل است. تویوتا کمری 2018 توان بالاتری نسبت به مدل‌های پیشین خود دارد و هم‌چنین مصرف سوخت آن در بهترین حالت کلاس خود بوده و از رقبای خود پایین‌تر است.

کمری 2018 بنزینی در هفت تیپ L، LE، SE، XLE،SXE ،XLE V6 و XSE V6 و در سه تیپ هیبریدی LE، SE و LXE به بازار جهانی عرضه شدهقیمت تویوتا کمری 2018، در هر کدام از این تیپ‌ها و هم‌چنین دارا بودن آپشن‌های متفاوت تعیین می‌شود اما کارشناسان معتقدند که با توجه به ویژگی‌های این خودرو قیمت آن در سطح جهانی بسیار منصفانه است.
کمری 2018 استاندارد در آپشن‌های خود سیستم هشدار پیش از برخورد، سیستم اتوماتیک ترمز اضطراری، سیستم هشدار خروج از خطوط به همراه سیستم کمکی فرمان، سیستم نور بالا خودکار، کروز کنترل فعال دارد. همچنین از نظر امنیت از هفت کیسه‌ی هوا، دوربین پشت، رینگ‌های ۱۷ اینچی آلومینیومی، تایر زاپاس، سیستم انتخاب حالت رانندگی، چراغ‌های LED جلو و عقب، چراغ روز، نمایشگر ۷ اینچی، اپلیکیشن‌های تویوتا، بلندگو، ورودی‌های USB/Aux و بلوتوث، کامپیوتر دیجیتال ۴.۲ اینچی، صندلی‌های پارچه‌ای، فرمان چرم مصنوعی با دکمه‌های کنترلی ، ترمز الکتریکی پارک، سیستم تهویه دستی و تنظیم برقی گودی کمر برای صندلی راننده برخوردار شده است.
در ایران هم مدل‌های مختلفی از تویوتا کمری عرضه شده است و در سایت‌هایی مانند دیوار قابل خرید و فروش است.

منبع : ویرلن
این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد