موضوعات داغ

معرفی استون مارتین والکری، شاهکار مهندسی انگلیس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
ابرخودروی استون مارتین با نام Valkyrie می تواند 1160 اسب بخار قدرت و 900 نیوتون متر گشتاور تولید کند. این خودرو از یک موتور V12 ساخت کازوورث استفاده می کند که توانایی دور گیری تا 11100 دور بر دقیقه را دارد و حداکثر قدرت خود را نیز در 10500 دور بر دقیقه تولید می کند. این موتور تنفس طبیعی 6.5 لیتری به تنهایی 1000 اسب بخار قدرت و 740 نیوتون متر گشتاور دارد و موتور برقی نیز 160 اسب بخار قدرت و 280 نیوتون متر گشتاور تولید می کند.
در توسعه ی این ابر خودروی انگلیسی نام های بزرگی همچون ریماک، ردبول، کازورث و Integral powertraim ltd به چشم می خورند.

استون مارتین والکری

استون مارتین والکری

بسیاری از خودروسازانی که اتومبیلی در این کلاس تولید می کند سعی می کنند خودروی خود را یک اتومبیل مسابقه ای برای خیابان معرفی کنند اما استون مارتین در توصیف والکری گفته که این خودرو از مهندسی خودروهای فرمولا وان دهه 1990 بهره مند است و ما پس از دو دهه پیشرفت در زمینه ی موارد، طراحی و قابلیت این موتورها را وارد یک خودروی خیابانی کردیم.

استون مارتین والکری

استون مارتین والکری

استون مارتین برای آن دسته از مشتریانی که نمی خواهند با خودروی خود در خیابان رانندگی کنند و تنها دوست دارند در پیست رانندگی کنند یک پکیج با نام AMR Track Performance نیز دارد که شامل بدنه ای متفاوت، ترمزهای تیتانیومی، رینگ منیزیمی کربنی و سیستم تعلیق متفاوت می شود. به گفته ی استون مارتین نسخه ی مخصوص پیست 8 درصد عملکرد بهتری از نسخه ی استاندارد این خودرو دارد.
استون مارتین تنها 150 دستگاه از مدل والکری را تولید خواهد کرد و این خودروها با قیمت 3.2 میلیون دلار تا پایان امسال وارد بازار خواهند شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد