موضوعات داغ

آشنایی با فولکس واگن تیگوان ۲۰۱۷ خودرویی با قابلیت‌های بالا

عکس مطلب اول
تا قبل از ۲۰۱۷ فولکس واگن بهترین کراس اوورها را به بازار عرضه کرده بود و درحال حاضر تیگوان جدید در این بین بهترین حس را دارد. اولین تیگوان کاربردی‌ترین و راحت‌ترین بود و اعتباری برای فولکس واگن به شمار می‌آمد که صندوقی نسبتاً بزرگ و فضای داخلی وسیعی داشت.
فلوکس واگن مدعی است که خودرو تیگوان جدید بخش‌های بسیار جذاب‌تری دارد که از مدل قبلی خود کشیده‌تر، عریض‌تر و کوتاه‌تر است اما علی رغم ابعاد بزرگ‌تر از مدل‌های قبلی و سبک‌تر است. ظرفیت صندوق آن به ظرفیت ۶۱۵ لیتر رسیده و داخلش فضای بیشتری پیدا کرده است؛ به طوری که دارای یک کف دو طبقه، قلاب‌ها، سوکت ۱۲ ولت، سوکت ۲۴۰ ولت، چراغ‌ قوه، تریلر، اهرم‌هایی که صندلی عقب را تا می‌کنند و تقریبا سطحی مسطح به وجود می‌آورند. لاستیک زاپاس زیر کف دو طبقه است؛ بنابراین ظرفیت واقعی صندوق حدود ۴۰۰ یا ۳۸۰ لیتر است. پس از بستن در عقب هیچ دکمه اضافی روی آن برای قفل کردن خودرو وجود ندارد و در صندوق توسط یک دکمه که در داخل قرار دارد بسته می‌شود.
نشیمن صندلی‌های عقب متحرک است و پشتی آن‌ها قابل تنظیم است. یک زیردستی تاشو دارد، بخش وسط هم تا می‌شود که امکان حمل بارهای بلند را به شما می‌دهد. یک سوکت ۱۲ ولت تهویه مطبوع سه گانه دارد؛ جای پاها و سر خوب است، یک سینی لبه دار در اختیار شما است و جیب در‌ها هم بزرگ است. در قسمت جلو همه چیز عالی است به‌ طوری که دو محل ذخیره‌سازی با جا لیوانی، پورت‌ها، سوکت‌ها، یک نمایشگر بزرگ در کنسول وسط و کابین مجازی آپشنال جدید که تا الان احتمالاً در تمام آئودی‌ها فولکس واگن دیده می‌شود. در قسمت‌های پایین کابین پلاستیک‌های استفاده شده سفت می‌باشد؛ اما تمام نقاطی که ممکن است سروصدا کند با پلاستیک نرم پوشیده شده است؛ مثل جیب درها بنابراین، می‌توان گفت داخل عایق بندی شده است.
هشت انتخاب برای موتور تیگوان امکان پذیر است که بنزینی‌ها عبارتند از موتورهای ۱.۴ و ۲ لیتری با قدرت‌های بین ۱۲۵ تا ۲۲۰ اسب بخار، دیزل‌ها فقط ۲ لیتری هستند و قدرت‌های بین ۱۱۵ تا ۲۴۰ اسب بخار دارند که بسته به قدرت تولیدی و گشتاور آنها گیربکس ۶ یا ۷ سرعته DSG و یا یک گیربکس دستی ۶ سرعته برای آن‌ها وجود دارد. فولکس واگن ادعا می‌کند که تیگوانِ۱۵۰ اسب بخارِ ۲ لیتریِ دیزلیِ ۷ سرعته DSG چهار چرخ محرک، در هر ۱۰۰ کیلومتر کمتر از ۶ لیتر و در شهر کمتر از ۷ لیتر می‌سوزاند. در حالت اقتصادی این عددها دست یافتنی هستند؛ البته به گونه‌ای می‌توان گفت تست صبر و حوصله برای شما و راننده‌هایی که پشت سر شما رانندگی می‌کنند به حساب می‌آید.
با فشار دادن پدال، ۹.۳ ثانیه طول می‌کشد تا سرعت به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. در کابین ماشین‌های چهار چرخ متحرک، دکمه ای برای حالت‌های مختلف رانندگی و حالت‌های آفرود دارند، می‌توانید حالت برفی، جاده، آفرود و آفرود شخصی را انتخاب کنید که آفرود شخصی به شما اجازه می‌دهد بعضی چیزها مثل فرود از تپه را از کار بیندازید یا تنظیمات AC عوض کنید. یک دکمه هم برای تغییر حالت اقتصادی، طبیعی و شخصی دارید. برای واکنش پدال گاز بین حالت اقتصادی و اسپرت یک تغییراتی حس می‌کنید، اما در مورد فرمان تقریبا هیچ اتفاقی نمی‌افتد یا می‌توان گفت بین اسپرت و اقتصادی سردرگم است. زمانی که در یک ترافیک آرام رانندگی می‌کنید یا به یک تقاطع می‌رسید و می‌خواهید سریع تیک‌آف کنید زمان زیادی طول می‌کشد تا ماشین واکنش نشان دهد مخصوصاً در حالت اقتصادی، در حالت اسپرت معمولی است. دریچه تهویه هوای سمت راننده به درستی کار نمی‌کند. در تیگوان۲۰۱۷ در حالت آفرود به خاطر سه کابین مجازی می‌توانید جهت گردش چرخ‌ها یا ارتفاع ماشین را به نمایش بگذارید، اطلاعات روی سیستم اصلی اطلاعات سرگرمی هم، قابل نمایش هستند. وقتی در فضای باز هستید دوربین ۳۶۰ درجه به شما کمک می‌کند تا از موانع پرهیز کنید.
از آنجایی که سایت دیوار هم اکنون بزرگترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش تیگوان۲۰۱۷ به آگهی‌های بخش خرید و فروش خودرو مراجعه کنید.

منبع :‌ ویرلن
این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد