موضوعات داغ

نقد و بررسی مرسدس بنز کابریولت سی 43

عکس مطلب اول
کمپانی مرسدس بنز آلمان، از بزرگ ترین و قدیمی ترین خودرو سازان دنیا می باشد که تخصص خاصی در طراحی و تولید خودرو های لوکس و با کیفیت دارد. مرسدس کلاس سی، از دسته بندی خودرو های این کارخانه است و یک خودروی لوکس کامپکت محسوب می‌شود. مرسدس کلاس سی، در سال 1993 معرفی شد و با تولید در همان سال با توجه به کیفیت خودرو، به سرعت جایگزین خودروی مرسدس ایی 190 شد. دسته بندی کلاس سی بنز تا سال 1997 کوچک ترین خودروی تولیدی کمپانی آلمانی بود، تا اینکه در سال 1997 مرسدس کلاس ای از راه رسید. از سال 1993 تا به امروز 4 نسل از سری سی به تولید رسیده است که یکی از مشهور ترین خودرو های نسل سوم آن بنز کابریولت سی 43 می باشد که اطلاعاتی از آن در اختیار شما همراهان قرار خواهیم داد.
مرسدس بنز کابریولت سی 43 یکی از جالب ترین خودرو هایی است که در سال های اخیر توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است، این خودرو دارای سبک زیبا و طراحی خاص است. سقف پارچه ای این خودرو در 20 ثانیه باز و بسته می شود؛ که این اتفاق هم در حالت ایستاده و هم در حرکت خودرو می تواند رخ دهد. ایده ی سقف متحرک برای این خودرو واقعا مناسب آن است، سقف آن کمی پیچیده است و در اصلاحات و پیشرفت هایی که در این خودرو صورت گرفته است سقف این خودرو به چند لایه تبدیل شده است، که سقف یک لایه آن نیز خوب بود و احتیاج به اضافه کردن سقف و چند لایه شدن آن نبود، که از معایب چند لایه شدن سقف؛ پرداخت هزینه اضافی و سنگین شدن خودرو را بر دارد. خودرو مرسدس بنز کابریولت سی 43 دارای کابین لوکس و مدرن به همراه چراغ های ال ایی دی در جلوی خودرو و جلو پنجره زیبا با افکت سه بعدی می باشد که بدون شک توجه بسیاری را به خود جلب می کند.
مرسدس بنز کابریولت سی 43

مرسدس بنز کابریولت سی 43

صندلی ها حالت اسپرت دارند و جنس روکش آن ها از چرم می باشد. فضای داخلی کابریولت بسیار لوکس می باشد و صندلی های عقب این خودرو به اندازه کافی جادار هستند طوری که افراد قد بلند به راحتی می توانند روی آن ها استراحت کنند و طولانی مدت آن ها اذیت نشوند.
خودرو در 5 مدل موتور مختلف در بریتانیا در دسترس است، دو مدل از این 5 مدل دیزلی هستند. مرسدس بنز کابریولت سی 43، دارای یک موتور توئین توربو بی 6 که 367 اسب بخار قدرت دارد و به صورت دو محوره کار می کند و گیربکس اتوماتیک 9 سرعته است. فرمان نسبتا بزرگ در عین حال استاندارد و پدال های فلزی که مخصوص گیربکس هستند، بر روی فرمان نصب شده اند و مابقی ویژگی های این خودرو، مرسدس بنز کابریولت سی 43 را خاص کرده است. شتاب 0 تا 100 این خودرو 4.8 ثانیه است که از باکستر 718 سریع تر و حداکثر سرعت آن به 249 کیلو متر در ساعت می رسد. مرسدس بنز کابریولت سی 43، حدود 1870 کیلو گرم وزن دارد که در این حالت هم وزن آن برای رانندگی در پیچ ها کمی زیاد است. خودرو به سه حالت کامفورت، اسپرت و اسپرت پلاس تنظیم می شود اما در سخت ترین حالت، در مواجه با دست انداز ها به نرمی حرکت کرده و اذیت کننده نمی باشد و از اگزوز صدایی شنیده نمی شود.
مرسدس بنز کابریولت سی 43

مرسدس بنز کابریولت سی 43

در هنگام رانندگی با خودرو مرسدس بنز سی 43 کابریولت همه چیز در راحت ترین حالت ممکن قرار دارد؛ تغییر دنده ها و افزایش سرعت به خوبی انجام می شود. برای خرید خودرو مرسدس بنز سی 43 کابریولت و فروش آن می توانید به سایت دیوار بخش خرید و فروش آنلاین خودرو، که در حال حاضر جزء بزرگ ترین سایت های خرید و فروش است مراجعه کنید.

منبع :‌ ویرلن

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد