موضوعات داغ

نقد و بررسی آخرین نسل هیوندای سانتافه وارد شده به ایران

عکس مطلب اول
این خودرو محصول کمپانی هیوندای از کشور کره جنوبی می باشد، که در سال 2013 طراحی و تولید شده است. هیوندای سانتافه از زمانی که به بازار عرضه شد، به خصوص در بازار ایران توانسته است فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص دهد. هیوندای سانتافه یکی از خودرو هایی می باشد که از نظر فروش جزو موفق ترین خودروهای وارداتی است. هیوندا سانتافه یک خودرو شاسی بلند و عظیم می باشد، که دارای آپشن های بسیاری است و فروش فوق العاده ای در بازار خودرو ها داشته است.
چراغ های جلوی خودرو هیوندای سانتافه ال ایی دی است و ۲ مه شکن بزرگ در پایین سپر این خودرو نصب شده است، یک تهویه هوای بزرگ در جلوی این خودرو قرار دارد که باعث زیبایی منحصر به فرد این خودرو شده است. چراغ های ال ایی دی جلوی این خودرو همسو با گردش فرمان، به گردش در می آیند که باعث دید واضح و کامل راننده، از محیط اطراف می شود. چراغ های عقب این خودرو بزرگ و کشیده هستند و همانند چراغ های جلو دارای ال ای دی می باشند. صندوق عقب هیوندا سانتافه بسیار بزرگ و جادار است و دارای سیستم باز شونده هوشمند می باشد، که باعث راحتی مصرف کنندگان است. صندلی راننده این خودرو، در ۴ جهت تنظیم می‌شود و همسو با آن، آینه های بغل برای دید بهتر راننده، تنظیم خودکار می شوند. صندلی های این خودرو دارای تو دوزی های چرم و کاملا به روز می باشند و هر کدام از صندلی‌ ها گرمکن و سردکن جداگانه دارند که هر یک از سرنشینان این خودرو می‌توانند به صورت جداگانه استفاده کنند.
گیربکس هیوندای سانتافه ۶ سرعته اتوماتیک می باشد. این خودرو دارای ترمز های ABS،ESP می باشد که باعث احساس امنیت سرنشینان خودرو هیوندا سانتافه می شود و راننده به راحتی می تواند با این خودرو رانندگی کنند‌. موتور این خودرو ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر 16 سوپاپه می باشد که ۱۸۵ اسب بخار قدرت تولید می کند. حجم موتور 2359 سی سی و تنفس آن به صورت طبیعی می باشد. از دیگر آپشن های این خودرو می‌ توان به سقف پاناروما، پارک خودکار، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین عقب، نشان دهنده باد لاستیک‌ها، سیستم کمکی در سربالایی اچ ای سی، سیستم ترمز کمکی در سرپایینی دی بی سی، مانیتور ۸ اینچی تاچ، ۱۲ کیسه هوا، گرمکن آینه بغل، سنسور پارک، آینه های برقی، کروز کنترل، سنسور باران، سیستم صوتی حرفه ای، سانروف پانورامیک، قطب نما، آینه‌های الکتروکرومیک، رینگ 17، 18 و یا 19 اینچی، چراغ های اتوماتیک اشاره کرد. سرعت ۰ تا ۱۰۰ هیوندا سانتافه 10.9 ثانیه می باشد و حداکثر سرعت آن 190 کیلومتر در ساعت است. وزن خودرو 1568 کیلو گرم می باشد و اندازه ی طول، عرض و ارتفاع آن به ترتیب 4689 میلی متر، 1880 میلی متر و 1679 میلی متر است.
خودرو هیوندای سانتافه قیمت مناسبی با توجه به ویژگی های خودرو دارد، قیمت در اسفند ماه سال 1397 از 520 میلیون تومان تا 570 میلیون تومان به طور متغییر بسته به آپشن های کم و زیاد خودرو در حال خرید و فروش است. این خودرو برای خانواده های پر جمعیت و کسانی که به دنبال ماشین لوکس و به روز می باشند کاملا مناسب است و هم چنین به دلیل این که خودرو دارای آپشن های بسیار و فوق العاده ای است برای مسافرت و مسافت های طولانی مناسب می باشد.
اشخاصی که تمایل به خرید هیوندای سانتافه و فروش آن دارند می توانند به بخش خرید خودرو سایت دیوار که هم اکنون بزرگ ترین مرجع درج آگهی رایگان است مراجعه کنند.

منبع :‌ ویرلن
این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/10
اسم سایتتونو بذارید خودرودیوار بهتره
1398/1/11
یه جوری نوشتید شاسی بلند عظیم که اکه کسی از نزدیک ندیده باشه میگه این چه غولیه؟