موضوعات داغ

نسل هشتم فولکس واگن گلف در سال 2020 به بازار می آید

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
در هفته گذشته، شاهد انتشار اخبار خوبی از سوی فولکس واگن بودیم. نسل هشتم از هاچ بک های مشهور و دوست داشتنی این گروه، یعنی فولکس واگن گلف ، در سال 2020 میلادی به بازار عرضه خواهد شد و نسخه های جذاب GTi و R جز نمونه تیپ های این خودرو خواهند بود. مطابق برنامه ریزی فولکس واگن، نسخه های جدید گلف در نیمه دوم سال 2019 در اروپا عرضه خواهند شد و از ابتدای سال 2020، این خودروها در استرالیا و سپس در دیگر بازارها در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت.
پر طرفدار ترین نسخه از این هاچ بک داغ آلمانی، فولکس واگن گلف GTi است که ابتدا در آلمان و سپس در سایر کشورهای قاره اروپا عرضه خواهد شد. مدل قوی تر، یعنی گلف R ، پس از آن به بازار می آید و متقاضیان این نسخه، باید تا اواسط سال 2020 برای تحویل خودرو مطلوب خود، منتظر بمانند.
فولکس واگن گلف

فولکس واگن گلف

فولکس واگن با اشتیاق بسیار زیادی از گلف R صحبت می کند و آن را فوق العاده می نامد. در سال 2014، این گروه خودروسازی، یک مدل مفهومی به نام R400 از نسل هشتم گلف را به نمایش گذاشت، که همانطور که از اسمش پیداست، 400 اسب بخار قدرت دارد. با این حال، این نمونه به خط تولید فولکس واگن راه نیافته است این شرکت آلمانی، علت عدم تولید نمونه 400 اسب بخاری فولکس واگن گلف را افزایش هزینه های ناشی از بیمه و دشواری و هزینه بر بودن تعمیر و نگهداری این خودرو اعلام کرده است. موتور دو لیتری TSI فولکس واگن، که هم اکنون بر روی نسل هفتم گلف قرار دارد، پیشرانه استاندارد نسل هشتم نیز خواهد بود، اما مشتریان قادر هستند تا نمونه های قدرتمند تر و ارتقا یافته ای از این پیشرانه را در گلف نسل هشتم خود، داشته باشند. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر، این یافته ها از طریق خودروبانک در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/14
فی چنده