موضوعات داغ

مردم در مناطق سیل زده نگران بنزین نباشند

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بنا به گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران پخش سوخت در تمامی نقاط کشور به ویژه مناطق آسیب دیده ناشی از حوادث طبیعی به صورت مستمر و منظم ادامه دارد.
به نقل از ایسنا، محمدرضا موسوی خواه در مصاحبه با یکی از خبرگزاری های داخلی در خصوص توزیع بنزین در کشور در تعطیلات نوروز توضیح داد که از 25 اسفندماه 97 و آغاز تعطیلات نوروزی حدود یک میلیارد لیتر بنزین در کشور توزیع شده و در طول 24 ساعت گذشته با وجود حوادث طبیعی که شاهد آن ها بودیم توزیع سوخت همچنان بی وقفه ادامه داشته و در مناطق آسیب دیده ناشی از حوادث طبیعی مشکلی در خصوص توزیع سوخت نداریم.
وی توضیح داد که در طی چند روز گذشته از تعطیلات نوروزی مصرف سوخت کشور به طور متوسط روزانه 97 میلیون لیتر بوده است.
موسوی خواه همچنین در ادامه از هموطنان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه مشکل در حوزه سوخت با شماره 09627 تماس گرفته و در مناطق آسیب دیده از سیل نیز به به ستاد بحران مراجعه نمایند تا در کمترین زمان ممکن مشکل مذکور حل شود.
براساس آمار منتشر شده از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی، وضعیت نامساعد جوی مصرف بنزین در چهارمین روز سال نو را در مقایسه با سال گذشته 1.1 درصد کاهش داده و به رقم 94 میلیون و 400 هزار لیتر رسانده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/8
اینا باز گفتن نگران نباشید، قبلا در مورد بنزین سوپر و ارز و ... هم گفته بودن نگران نباشید. بنظرم خیلی خیلی نگران باشید از من گفتن بود