موضوعات داغ

نگاهی به قیمت هیوندای جنسیس کوپه در بازار آزاد + جدول

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
بلند پروازی های خودروسازی کره در سالهای آغازین قرن بیست و یکم، بر کسی پوشیده نیست و ریسک های حساب شده شرکت های کیا و هیوندای ، آنها را به بزرگترین خودروسازان جهانی در دنیای امروز تبدیل کرده است. ساخت یک خودرو اسپرت، با قیمتی پایین تر از رقبای عمدتا آمریکایی، همواره مد نظر هیوندای بوده و حاصل تلاش های این شرکت کره ای، در سال 2010 با هیوندای جنسیس کوپه به بار نشست.
هیوندای جنسیس کوپه توانست پس از عرضه، بازار خودروهای اسپرت آمریکایی نظیر فورد موستانگ و شورولت کامارو را به خطر بیندازد، در حالی که خودروهای آمریکایی به واسطه قیمت پایین تر، همواره نسبت به رقبای اروپایی برتری داشتند. هیوندای جنسیس کوپه توانست در بازارهای جدید به موفقیت های خوبی دست پیدا کند و نمونه های معدودی از آن نیز به بازار کشورمان راه یافتند.
هیوندای جنسیس کوپه

هیوندای جنسیس کوپه

هیوندای جنسیس کوپه در ابتدا با موتور دو لیتری توربوشارژر به بازار عرضه می گردید، اما پس از سال 2015، تنها با موتور شش سیلندر 3.5 لیتری در بازار حضور داشت و به همین دلیل، نمونه های جدیدتر آن را در کشورمان شاهد نبودیم. جعبه دنده این خودرو نیز در ابتدا شش سرعته اتوماتیک بود، اما پس از آن به هشت سرعته اتوماتیک ارتقا یافت. همچنین مدل های فیس لیفت هیوندای جنسیس کوپه ، نسبت به مدل های قدیمی از عایق بندی بهتری برخوردارند و عملکرد گیربکس آنها نیز هوشمندانه تر است. همچنین مصرف سوخت آنها بهینه تر شده است. اما از نظر قدرت و گشتاور، تفاوتی با نسخه های قبلی ندارند.
آزار دهنده ترین مشکل هیوندای جنسیس کوپه، بیش فرمانی شدید محور عقب و کنترل نسبتاً سخت خودروست که به خصوص در محیط های شهری، برای راننده آزار دهنده است. این مشکل بسیار حاد است تا جایی که برخی رانندگان بی پروا نیز تجربه تلخ تصادف با جنسیس کوپه را به دلیل همین مشکل داشته اند. مورد منفی دیگر در مورد هیوندای جنسیس کوپه ، ضعف ترمز عادی این خودرو، مصرف زیاد لنت و قیمت 800 هزار تومانی لنت های ترمز برمبو مربوط می شود. در جدول زیر، نگاهی به قیمت هیوندای جنسیس کوپه در بازار انداخته ایم، تا ببینیم یک مشتری برای خرید این خودرو چقدر باید پرداخت نماید.

جدول قیمت هیوندای جنسیس کوپه در بازار آزاد

جدول قیمت هیوندای جنسیس کوپه در بازار آزاد

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/10
به نظر من 200 میلیون دیگه بزاری و ی bmw سری 2 کوپه 2016 بگیری خیلی بهتره
445 میلیون برای کوپه کره ای واقعا زیاده و این خودرو 2016 اخرین سری تولیدش بوده !!!
1398/1/11
داداش 200 میلیون از سر قبرم بزارم؟
1398/1/11
سلام
خیلی قشنگ قیمت بردید بالا لطفا برید بیشتر تحقیق کنید الان قیمت خیلی پایین تر از اینم توی بازار پیدا میشه بدون رنگ یا تک لکه و با کارکرد های پایین, فنی سالم. بنده خودم در نمایشگاه کار میکنم و میگم این قیمت ها اصلا درست نیست حده اقل در محل زندگی و کار بنده.
لطفا خریدار های گرامی بیشتر تحقیق کنید و نزارید تعدادی به اصطلاح دلال که بازار هم خریدار و هم فروشنده خراب کردن جو بازار از اینم خراب تر کنند.
موفق باشید