موضوعات داغ

در ماه اول فروش، تسلا مدل 3 بیشتر از C کلاس و سری 3 در اروپا فروخت!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
بعد از ماه ها انتظار، بلاخره کمپانی خودروسازی تسلا توانست آخرین عضو تولید شده خانواده خود را به خیابان‌های اروپا برساند، اما اروپا با وجود اینکه خود برندهای مطرح و بزرگی همچون سری 3 و یا حتی خودروی مرسدس بنز C کلاس و آئودی A4 دارد، روی خوش به تسلا مدل 3 نشان داده و این خودروی الکتریکی نیمه لوکس موفق شده در اولین ماه کامل فروش خود در اروپا بیشتر از رقبای باسابقه خود در بازار محلی بفروشد.
با توجه به اینکه شرکت خودروسازی تسلا هنوز نسخه فرمان راست اتومبیل را تولید نکرده و عملا بازار بزرگ بریتانیا از معادلات شرکت خودروسازی تسلا حذف شده است، باز هم خودروی نیمه لوکس تسلا مدل 3 توانسته در اولین ماه کامل فروش خود در قاره اروپا بیشتر از برندهای باسابقه اروپایی سفارش دریافت کند.

تسلا مدل 3

تسلا مدل 3


به طور دقیق تر، تسلا مدل 3 باوجود اینکه تنها سیستم محرک تمام الکتریکی دارد موفق شده در ماه فوریه سال جاری نزدیک به 3657 دستگاه بفروشد که نه تنها بیشتر از سه خودروی نیمه لوکس و رقیب اصلی خود در بازار اروپا یعنی مرسدس بنز C کلاس، آئودی A4 و همچنین خودروی بی ام و سری 3 بوده است، بلکه توانسته بیشتر از هر خودروی الکتریکی دیگر ازجمله نیسان لیف، رنو ZOE، هیوندای کونا الکتریکی، بی ام و i3 و.... سفارش دریافت کند که نشان از عملکرد چشمگیر تسلا در بازار خارج از خانه و همچنین پذیرش ماشین های تمام الکتریکی از سوی مشتریان دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد