موضوعات داغ

مرسدس بنز جی کلاس زرهی؛ مشخصات نسخه ضد گلوله SUV ساخت AMG

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
مرسدس بنز جی کلاس در نسخه های ضد گلوله مختلفی عرضه شده است که از بین آنها باید به مدل لیموزین ضد گلوله ی این خودرو به قیمت 1.2 میلیون دلار اشاره کرد. اما اولین شرکتی که به سراغ نسل جدید این خودرو رفته است با نام اینکا جدیدترین محصول خود را معرفی کرده است.
این مدل ضد گلوله بر اساس مرسدس بنز G63 AMG ساخته شده است و از نظر ظاهری خیلی تفاوتی با یک جی کلاس استاندارد ندارد اما سرتاسر بدنه ی آن با صفحات کامپوزیتی تقویت شده اند. این صفحات می توانند در برابر گلوله و مواد انفجاری مقاومت کنند.

مرسدس بنز جی کلاس

مرسدس بنز جی کلاس

مقاومت در برابر گلوله تا کالیبر 7.62 میلیمتری در این خودرو امکان پذیر است و از نظر سلاح های انفجاری نیز می تواند حملات دو نارنجک همزمان را دفع کند. از نظر استاندارد ضد گلوله این خودرو دارای استاندارد بالستیکی CEN 1063 BR6 است.
نزدیک ترین رقیب این خودرو از این نظر رضوانی تانک است که استاندارد BR7 را دریافت کرده و می تواند 20 ژول انرژی بیشتری را تحمل کند.

مرسدس بنز جی کلاس

مرسدس بنز جی کلاس

دیگر امکانات مرسدس جی کلاس اینکا شامل شیشه های ضد گلوله، محافظ باتری و سیستم های الکترونیکی، سیستم تعلیق تقویت شده، لاستیک های پنچر رو، سیستم ایمنی کابین و صفحات اضافی در قسمت سرنشینان هستند.
اگر این امکانات کافی نباشند به صورت آپشن می توان سیستم اطفا حریق، سیستم قفل با کنترل از راه دور، سیستم ترمز تقویت شده و چراغ های اضطراری را نیز سفارش داد.
از نظر فنی در بخش موتور و گیربکس تغییری داده نشده است و شاهد همان موتور 4 لیتری استاندارد AMG هستیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد