موضوعات داغ

ارزان ترین محصول تسلا در مقابل گران ترین ساخته پورشه 911 GT2 RS + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
در این درگ شاهد عرض اندام دو خودرو کاملا متفاوت در مقابل یکدیگر هستیم. در یک طرف تسلا مدل 3 پرفورمنس قرار دارد که 59,500 دلار قیمت داشته و در سوی مقابل، پورشه 911 GT2 RS جای گرفته که 294,250 دلار قیمت دارد. اما برنده کدام یک از این دو خودروست؟ این فیلم توسط نیکو رزبرگ ، قهرمان مسابقات فرمول یک تهیه شده است.
پورشه 911 GT2 RS یک خودرو مخصوص مسابقه بوده که برای نابود کردن رقبایش ساخته شده است. این خودرو دو در، دیفرانسیل عقب و مجهز به یک موتور شش سیلندر خطی 3.8 لیتری توربوشارژر است که می تواند 700 اسب بخار قدرت و 750 نیوتون متر گشتاور تولید کند. این قدرت، توسط گیربکس هفت سرعته اتوماتیک به محور محرک انتقال می یابد و قیمت آن نیز 294 هزار دلار است.
در سوی مقابل، تسلا مدل 3 پرفورمنس قرار دارد که یک سدان چهار درب با ظرفیت پنج سرنشین است. صفر تا صد این سدان الکتریکی در حدود 3.2 ثانیه بوده و عملکرد فنی مناسبی دارد، اما برای شرکت در مسابقات تولید نشده است. قیمت این خودرو، همانطور که ذکر شد، حدود 60 هزار دلار است. در ویدیو زیر، که در موناکو ضبط شده است، خواهیم دید که کدام یک از این دو خودرو برنده رقابت خواهند بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/17
چقدر بى محتوا و مسخره...پورشه بى لانچ و راننده احمقش