موضوعات داغ

ارائه قهوه ساز به عنوان آپشن خودرو؛ طرح تشویقی عجیب سئات برای خرید محصولات تازه

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
با وجود اینکه نوشیدن هنگام رانندگی یک تخلف محسوب می شود، اما بسیاری از رانندگان بویژه رانندگان بریتانیایی ترجیح می دهند قید توقف را زده وهنگام رانندگی قهوه میل کنند، اما همین کار باز هم نیاز به توقف خواهد داشت تا از یک فروشگاه قهوه تهیه کنند. مورد دیگر هم می تواند خوردن قهوه بلافاصله پس از خرید آن و قبل از خنک شدن باشد، اما اگر می خواهید که در داخل اتومبیل و هر زمانی قهوه داشته باشید، شرکت خودروسازی "سئات" یک پیشنهاد ویژه برای مشتریان محصولات خود دارد.
به گفته شرکت خودروسازی سئات، تمامی محصولات این شرکت از حالا به بعد یک دستگاه قهوه ساز در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و باید توجه داشت که این دستگاه در حال حاضر تنها در کشور انگلستان قابل دسترس خواهد بود، هرچند این دستگاه رایگان نبوده و نیاز است که مشتریان برای داشتن آن بر روی اتومبیل خود هزینه 185 دلاری پرداخت کنند.

سئات آرونا

سئات آرونا


قهوه ساز در نظر گرفته شده برای محصولات سئات از برند Handpresso است و در واقع دستگاهی برای آماده کردن قهوه خاص "اسپرسو" خواهد بود که با سوکت برق 12 ولت اتومبیل کار کرده و با صرف تنها 3 دقیقه زمان می توان 50 میلی لیتر قهوه داغ و تازه اسپرسو آماده کرد. شرکت خودروسازی سئات مدعی است که این دستگاه سالیانه تنها 405 پوند هزینه خواهد داشت و آن هم برای خرید قهوه خواهد بود و مشتریان می توانند صرفه جویی 1800 پوندی بجای خرید قهوه از فروشگاه داشته باشند.
سئات برای جلب توجه مشتریان به مزایای زیست محیطی این دستگاه نیز اشاره کرده است و با قرار دادن 2 عدد لیوان شیشه ای در کنار دستگاه، دیگر نیازی به لیوان پلاستیکی و یا لیوان یکبار مصرف کاغذی نخواهد بود، زیرا دور ریز فنجان های یکبار مصرف در انگلستان به طور سالیانه حدود 2.5 میلیارد فنجان برآورد شده است. علاوه بر این به همراه دستگاه 15 عدد کیسه کوچک اسپرسو و همچنین یک کیف مخصوص برای حمل دستمال کاغذی، قاشق و همچنین چاشنی قهوه ارائه خواهد شد.
مشتریان باید از بابت کار با دستگاه قهوه ساز Handpresso درون محصولات سئات خیالشان راحت باشد، زیرا این دستگاه با ضمانت نامه 12 ماهه در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد