موضوعات داغ

هیوندای سوناتا 2020 توربو در کره معرفی شد + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
هیوندای قصد دارد تغییر نسل خود را به گوش همگان برساند و برای همین منظور، نسخه های مختلفی از هیوندای سوناتا را یکی پس از دیگری معرفی می کند. اخیرا هیوندای سوناتا توربو با موتوری 1.6 لیتری به قدرت 180 اسب بخار در کره معرفی شد. این خودرو مجهز به جعبه دنده شش سرعته دستی برای لذت بردن بیشتر از رانندگی خواهد بود، با این حال افرادی که علاقه به تعویض دنده با دست ندارند، می توانند با پرداخت هزینه بیشتر، جعبه دنده هشت سرعته خودکار را برای خودروی خود انتخاب کنند. نخستین تصاویر از هیوندای سوناتا هیبرید نیز به نمایش گذاشته شده است. این رونمایی ها در جریان نمایشگاه خودرو سئول 2019 که هم اکنون در حال جریان است، انجام شد.
هیوندای سوناتا توربو

هیوندای سوناتا توربو

نسخه های توربو معمولا دارای تفاوت هایی در ظاهر هستند که بتوان آن را با نسخه های معمولی تمایز داد. این تفاوت ها در مورد هیوندای سوناتا توربو نیز وجود دارند که شامل جلو پنجره جدید، کانال های هوا در زیر چراغ های جلو برای بلعیدن بیشتر هوا، اگزوزهای دوگانه و یک اسپویلر ثابت و کوچک خواهند بود. هیوندای اطلاعات بیشتری را در مورد هیوندای سوناتا توربو منتشر نکرده است، اما انتظار می رود در نمایشگاه خودرو نیویورک که ماه آینده میلادی برگزار می شود، اطلاعات بیشتری در مورد این خودرو منتشر شود.
هیوندای سوناتا هیبرید

هیوندای سوناتا هیبرید

تصاویر منتشر شده از نمایشگاه خودرو سئول، نسخه هیبریدی هیوندای سوناتا 2020 را نیز نشان می دهند. متاسفانه هیچ گونه اطلاعاتی از این خودرو در دسترس نیست و به خصوص مشخصات فنی خودرو، همچنان در ابهام باقی مانده است. با این حال، هیوندای تنها اعلام کرده که این خودرو مجهز به یک پنل خورشیدی خواهد بود که باتری های سوناتا هیبرید را برای یک سفر 1300 کیلومتری در طول سال، می تواند شارژ کند. هیوندای سوناتا هیبرید 2020 نسبت به سوناتا معمولی تفاوت هایی دارد، از جمله پنجره مشبک کوچک تر نسبت به نسخه معمولی، تکه های افقی کرومی و ورودی های کوچکتر هوای موتور. اطلاعات تکمیلی از این خودرو پس از انتشار، از طریق خودروبانک در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/15
نمیدونم فقط من این نظر رو دارم یا بقیه هم موافق هستم که این نسل سوناتا واقعا بیریخت و عقب افتاده است...!!!؟؟؟؟
1398/1/15
بسیار زیباست . آفرین به این ذوق و هنر 😊
1398/1/15
این نسل جدید سوناتا خیلی زشته
1398/1/15
این هم مثل تویوتا پریوس طراحی افتضاحی داره
1398/1/15
به کدامین گناه تو این کشور به دنیا اومدم؟
1398/1/16
واقعا افتضاحه ...
1398/1/16
انگار جلوشو له کردن. چقدر زشته
1398/1/16
اصلا قشنگ نیست دقیقا مثل تویوتا پریوس شکست میخوره
1398/1/17
از نظر شما پریوس شکت خوردس؟؟؟؟؟؟؟؟😂😂😂😂