موضوعات داغ

کیا استینگر ، انتخاب اول نیروی پلیس استرالیا

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
ایالت قلمروی شمالی به سومین ایالت استرالیا تبدیل می‌شود که از کیا استینگر به عنوان خودروی پلیس استفاده خواهد کرد. این اتفاق پس از این می‌افتد که مقامات کوئینزلند و استرالیای غربی سال گذشته اعلام کردند از این پس از کیا استینگر به عنوان خودروی پلیس جدید ایالت خودشان استفاده می‌کنند.
فرمانده مت هالمبی از فرماندهی پلیس راه گفته است استینگر تحت آزمایش‌های مختلفی در ایالت قلمروی شمالی قرار گرفته و به عنوان جایگزین مناسبی برای خودروهای سابق تولید استرالیا انتخاب شده است. هالمبی در این باره گفته است:
خودروهای هولدن و فورد طی ۵۰ سال گذشته به عنوان خودروهای پلیس راه در قلمروی شمالی استفاده می‌شدند اما امروزه این خودروها در استرالیا تولید نمی‌شوند، پس وقت آن رسیده تا دنبال جایگزینی برای آن‌ها باشیم. ما به خودرویی نیاز داشتیم که قابلیت رسیدن به سرعت‌های بالا را در دمای ۴۵ درجه سانتیگراد بدون هیچ مشکلی داشته باشد. استینگر دقیقا همان خودروی مورد نظر ما است.
استینگر قرار است جایگزین خودروهای هولدن کمودورSS شود. بر روی این مدل جدید یک طراحی مجدد صورت خواهد گرفت، که هالمبی می‌گوید ممکن است نیروی پلیس را بیشتر از گذشته غیرقابل شناسایی کند. او در این باره گفته است:
اعضای فرماندهی پلیس جاده نظرات خود را درباره‌ی گزینه‌های مختلف بیان کرده و مدل موردنظر خودشان که در استرالیا مونتاژ خواهد شد را انتخاب کردند.
خودروهای پلیس کیا استینگر به زودی در نیروی پلیس جاده‌ی ایالت قلمروی شمالی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/24
عاشق این ماشینم
1398/1/24
رقیب جدی هیوندا جنسیس البته خیلی بهتر و کاملتر. خوشبحالشون منم میخوام پلیس استرالیا شم...