موضوعات داغ

قسمت چهاردهم از سری سوم گرند تور منتشر شد + لینک دانلود

عکس مطلب اول
در واپسین روزهای فروردین ماه، شاهد آن هستیم که سری سوم گرند تور نیز به انتهای خودش رسیده و آخرین قسمت از این مجموعه منتشر شده است تا پس از آن، مجددا طرفداران خودرو و سه مجری برنامه در انتظار برای پخش فصل چهارم، با تغییرات عمده باشند. جرمی کلارکسون اخیرا در توییتی اعلام کرده است که فیلمبرداری فصل چهارم گرندتور با مدتی وقفه، از ماه ژوئن یا خرداد آغاز خواهد شد.
اکثر وقت این قسمت، به بررسی فورد سپری می شود. گویا فورد اخیرا اعلام کرده که تولید فورد موندئو ، یکی از سدان های سایز متوسط خود، که قدمت عرضه طولانی در بازار اروپا دارد را متوقف خواهد کرد. به همین دلیل تیم گرندتور یک مستند را درباره مرگ این سدان سایز متوسط در این قسمت تهیه کرده است.
ریشه فورد موندئو به مدل قدیمی و اروپایی فورد کورتینا باز می گردد که یک سدان خانوادگی معمولی بوده و فورد برای مطرح کردن بیشتر آن، تصمیم به ساخت نمونه ای قوی تر می گیرد تا در پیست های معروف، زمان گیری کرده و تبلیغ مناسبی برای محصولش دست و پا کرده باشد. لوتوس کورتینا مک وان حاصل این تلاش است که جرمی در ادامه آن را می راند. لوتوس کورتینا موفقیت های بسیاری در رالی های انگلستان کسب کرده است. موفقیت های فورد کورتینا ، این شرکت آمریکایی را به ساخت نسل های بعدی از این خودرو ترغیب می کند. قسمتی از این برنامه به بیان داستان های جرمی کلارکسون و جیمز می در مورد خاطراتشان با فورد کورتینا اختصاص دارد.
تولید فورد کورتینا در سال 1982 متوقف شده و با فورد سیرا جایگزین گردید. همانند کورتینا، نسخه قوی تر این خودرو موسوم به فورد سیرا کازورث قادر به کسب قهرمانی های متعددی در مسابقات اتومبیلرانی می شود. تولید فورد سیرا در سال 1993 متوقف شده و این مدل با فورد موندئو جایگزین می شود. اگر مایل به دیدن آخرین قسمت از سری سوم گرندتور هستید، که با خبر ادامه پخش آن برای فصل چهارم و ترکیب جدید به پایان می رسد، می توانید این قسمت را از کانال تلگرام خودروبانک دانلود نمایید.
برای دانلود فصل سوم گرند تور به کانال تلگرام خودرو بانک مراجعه کنید:
دانلود قسمت چهاردهم فصل سوم گرند تور

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/24
مگه گرند تور 13 قسمت نبود ؟