موضوعات داغ

کیت بدنه جذاب و خشن برای تویوتا RAV4 مدل 2019

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
برخلاف آنچه انتظار می رود، ژاپن یکی از آخرین کشورهایی است که تویوتا RAV4 نسخه 2019 در آن عرضه می شود، و تویوتا برای جبران این غیبت طولانی مدت، دو مد جدید را برای این خودرو در بازار ژاپن ارایه کرده که TRD و Modellista نام دارند. هر دو کیت بدنه تغییرات ظاهری مخصوصی را در تویوتا RAV4 2019 ایجاد می کنند که عبارتند از روف رک ها، اجزایی که بر روی بهبود عملکرد خودرو تاثیر می گذارند و قسمت های تزیینی که باعث بروز شدن چهره خودرو می شوند. با این حال، طراحی کیت ها برای تویوتا RAV4 جدید آنقدر جزییات دارد که در نگاه اول، برای بیننده سخت است تصور کند این کیت ها توسط کارخانه تولید شده اند و قطعاتی استاندارد هستند.
کیت بدنه TRD که کوتاه شده عبارت Toyota Racing Development می باشد، محصولاتی مرسوم تر هستند و در سایر تولیدات تویوتا نیز دیده شده اند. در انتخاب این کیت، مالک می تواند دو سطح از کیت را برای خودرو خود انتخاب کند که عبارت اند از Field Monster و The Monster Street که بسته به میزان ماجراجویی مالک برگزیده می شوند.

کیت بدنه TRD

کیت بدنه TRD


تغییراتی که کیت هیولای زمین در تویوتا RAV4 جدید به وجود می آورد، شامل مواردی همچون محافظ های پلاستیکی بزرگتر برای چرخ ها، لوگو TRD در نمای جانبی خودرو، رینگ های هفده اینچی آلیاژی با تایرهای آفرودی و فلپ های گلگیر می شود که ظاهری آفرودی تر به این خودرو بخشیده اند. نسخه Street Monster یا هیولای خیابان، ضربه گیرهای اسپرت را به خودرو اضافه کرده و اندکی ارتفاع آن را پایین می آورد. به دلیل کاهش ارتفاع، این کیت برای موارد خارج جاده ای و مسیرهای پر دست انداز کاربردی ندارد و محدوده استفاده آن، در خیابان های شهری است. رینگ های بیست اینچی TRD TF X-Limited ، مافلرهای شخصی سازی شده و سیستم خنک کننده جدید از دیگر قسمت های این کیت هستند.

کیت بدنه Modellista

کیت بدنه Modellista

به بررسی کیت بدنه Modellista می پردازیم، این کیت نیز همانند نمونه قبلی، دو شخصیت متفاوت از تویوتا RAV4 را به نمایش می گذارد که عبارتند از Urban Solid Strider ، مناسب برای فضاهای شهری، و Jaos که مناسب مسیرهای آفرودی است. کیت بدنه شهری قطعاتی ارایه می دهد که جلوپنجره را تیز تر و خشن تر می کنند و چراغ های اضافی را به اسپویلر جلو می افزاید. زیر رکابی های تیز و رینگ های 19 اینچی و قطعاتی دیگر، از جمله افزودنی های دیگر این کیت هستند. کیت بدنه Jaos برای مسیرهای آفرودی در نظر گرفته شده و شامل انبوهی از قطعات محافظ می شود که دور تا دور بدنه را فرا گرفته اند و به رینگ های بیست اینچی با لاستیک تویو ختم می شوند. در ادامه می توانید ویدیویی از این کیت های سفارشی جدید تویوتا RAV4 را مشاهده نمایید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد