موضوعات داغ

ماجرای عجیب و غریب سرقت اتفاقی یک فورد تاروس

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
شخصی به نام Kevin Freemman حدود 21 سال پیش در منطقه Mnitoba واقع در کانادا به طور اتفاقی خودرویی را به سرقت میبرد و از این موضوع متعجب خواهید شد اگر بدانید که او پس از گذشت این مدت بسیار طولانی تازه اخیرا تصمیم به یافتن صاحب خودرو گرفته است.
ماجرا از این قرار است که Kevin Freeman در سال 1998 میلادی و در سن 17 سالگی از همکار خود درخواست میکند تا جهت انجام چند کار خودروی او را برای مدتی از او قرض بگیرد.همکار Kevin کلید خودروی خود که یک فورد Taurus مدل دهه 90 است را به او میدهد.خودرویی که در آن زمان بسیار متداول و همگانی بوده است. در ادامه Kevin بلافاصله پس از دیدن فوردی سفید با درهای باز و پنجره های پایین گمان میکند این خودرو متعلق به همکار او میباشد و حتی به علت شباهت زیاد بین کلید های فورد، او می تواند پس از مقدار کمی سختی موفق به روشن کردن خودروی یاد شده شود. جالب اینجاست که بر حسب اتفاق پس از مدتی رانندگی Kevin با یک گاو تصادف میکند و خودرو نیازمند تعمیرات میشود. به همین علت پلیس او را برای پرداخت جریمه و برگه تعمیرات متوقف میکند. در این زمان است که او متوجه میشود در اصل به خودروی همکار خود خسارتی وارد نکرده و به جای آن خودروی شخص غریبه‌ای را دزدیده است.
اما حالا پس از گذشت 21 سال او به این فکر افتاده است که صاحب خودرو را پیدا کرده و پس از عذرخواهی از او از داستان سمت دیگر قضیه نیز با خبر شود.ولی احتمالا شانسی برای یافتن صاحب خودرو وجود نخواهد داشت مگر آنکه در آن زمان دوربین ها از اتفاق مورد نظر فیلمبرداری کرده باشند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/4
عجب داستان عجیب و غریبی بود !
قحطی مطلبه اینو گذاشتین ؟!