موضوعات داغ

پژوسیترون و فیات کرایسلر برای ساخت ماشین های الکتریکی همکاری می کنند

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در روزهای گذشته شایعات جدیدی در رسانه های مختلف خبری دست به دست چرخید که گروه خودروسازی پژوسیتروئن برای گسترش خانواده و نفوذ خود در صنعت خودروسازی، تصمیم به خرید یک برند مطرح دیگر صنعت خودروسازی دارد و گزینه های بالقوه آن برای خرید، دو کمپانی خودروسازی "فیات کرایسلر" و همچنین "جگوار لندروور" خواهد بود، حال با حذف جگوار لندروور از این ماجرا، در روزهای گذشته سخنگوی اتحاد "پژوسیتروئن" اعلام کرد که مذاکرات آنان برای همکاری با گروه خودروسازی "فیات کرایسلر" به مراحل خوبی رسیده است و قرار خواهد بود تا این دو خودروساز بزرگ جهانی برای توسعه وسایل نقلیه الکتریکی با یکدیگر همکاری کنند.
احتمال خرید و تصاحب مالکیت برند "فیات کرایسلر" از سوی پژو سیتروئن بسیار کاهش یافته و حالا همکاری مشترک میان این دو خودروساز بزرگ جهانی مطرح شده است. هرچند همکاری بالقوه این دو خودروساز بزرگ جهانی می تواند راه ادغام و و گسترش هر دوی آنان را فراهم کند و موضوع مهمی که در این بین مطرح شده است، هدف پژوسیتروئن برای رسیدن به بازار ایالات متحده آمریکا خواهد بود که هموار شدن این مسیر را در همکاری با کمپانی خودروسازی فیات کرایسلر می بیند.


پژوسیترون و فیات کرایسلر برای ساخت <a href='https://www.khodrobank.com/cars'>ماشین</a> های الکتریکی همکاری می کنند

پژوسیترون و فیات کرایسلر برای ساخت ماشین های الکتریکی همکاری می کنند


منابع خبری مدعی هستند که این دو کمپانی برای تولید وسایل نقلیه تمام الکتریکی سرمایه گذاری مشترک انجام خواهند داد و دانش فنی خود را در اختیار یکدیگر قرار می دهند. به عبارتی دقیق‌تر هر دو کمپانی خودروسازی "پژوسیتروئن" و همچنین "فیات کرایسلر" از ضعف نبود یک خودروی تمام الکتریکی درست و حسابی در معادلات جهانی خود رنج می برند و حالا بجای سرمایه گذاری هنگفت هر خودروساز برای رسیدن به وسایل نقلیه تمام الکتریکی، تصمیم به همکاری و سرمایه گذاری مشترک گرفته اند که برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب می تواند بهترین انتخاب ممکن باشد.
توسعه و راه اندازی وسایل نقلیه تمام الکتریکی تنها هدف همکاری و سرمایه گذاری مشترک دو کمپانی خودروسازی "فیات کرایسلر" و "پژو سیتروئن" نخواهد بود و این دو خودروساز بزرگ جهانی تصمیم به توسعه وسایل نقلیه وابسته به سیستم های محرک الکتریکی از جمله هیبریدی و پلاگین هیبریدی، توسعه سیستم های جدید سرگرمی، تکنولوژی های جدید صنعت خودروسازی و همچنین تصمیم به توسعه سرویس ها و خدمات عمومی خواهند داشت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد