موضوعات داغ

لکسوس ES جدید به نبرد ب ام و سری پنج و مرسدس E CLASS می رود + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
نسل جدید لکسوس ES به عنوان یک خودروی لوکس ژاپنی جایگزین لکسوس GS شده است و حالا ماموریت مهمی روی دوش این خودرو قرار گرفته است: رقابت با مرسدس بنز E کلاس، آئودی A6 و بی ام و سری 5.
لکسوس ES جدید از نظر طراحی در سطح خوبی قرار دارد و جلوپنجره ی جدید آن، این خودرو را کاملا از رقبای آلمانی خود متمایز می کند. البته ظاهر خودرو تنها عامل موثر در خرید خودرو نیست. به همین دلیل لکسوس روی کیفیت کابین نیز کار زیادی انجام داده و به این ترتیب ES یکی از با کیفیت ترین کابین ها را در این کلاس دارد. مواد بکار رفته در کابین این خودرو از با کیفیت ترین های بازار هستند و همین مورد نمایی گران قیمت و چشم نواز را برای کابین ES به ارمغان آورده است.
کار کردن با سیستم مالتی مدیای لکسوس کمی دشوار است و به زمان نیاز دارد اما در عوض لکسوس توانسته کابینی بی صدا و آرام را برای سرنشینان مهیا کند.
بر خلاف رقبای آلمانی، لکسوس ES با هیچ موتور دیزلی به تولید نمی رسد. مدل ES 300h به یک موتور 2.5 لیتری هیبریدی 4 سیلندر مجهز است که می تواند 215 اسب بخار قدرت تولید کند و مصرف آن نیز در هر صد کیلومتر تنها 4.7 لیتر است. به این ترتیب به خوبی می تواند رقبا آلمانی با موتور دیزلی را به چالش بکشد.
بنابراین روی کاغذ لکسوس ES شایستگی خود برای رقابت با آلمان ها را اثبات می کند. در ادامه ویدیوی زیر را برای دیدن جزییات بیشتر از این خودرو برایتان آماده کرده ایم.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/2
مگه میشه یه ماشین انقدر خوب باشه؟