موضوعات داغ

چانگان CS75 پلاس با ظاهری جذاب در نمایشگاه شانگهای رونمایی شد

عکس مطلب اول
چانگان در نمایشگاه خودروی شانگهای از نسل جدید خودروی شاسی بلند CS75 با نام CS75 پلاس رونمایی کرد. این خودرو در حقیقت نسخه ای بزرگ تر از CS75 است که طراحی جدید و عضلانی تری نیز دارد.
این مدل در کنار مدل CS85 دو محصولی هستند که طراحی جدید چانگان را به نمایش می گذارند. مشخصه های ظاهری هر دو مدل در چراغ های باریک و کشیده در جلو و عقب و جلوپنجره ی بزرگ هستند.
این خودرو با دو موتور در بازار عرضه خواهد شد که یکی 1.5 لیتری توربو و دیگری 2 لیتری توربو است. مدل 1.5 لیتری می تواند 178 اسب بخار قدرت و 265 نیوتون متر گشتاور تولید کند و از یک گیربکس 6 دنده ی خودکار بهره مند است. مدل قوی تر 2 لیتری 233 اسب بخار قدرت و 360 نیوتون متر گشتاور دارد و نیروی آن به یک گیربکس 8 دنده ی اتوماتیک منتقل می شود. گرچه چانگان قوی ترین خودروی کلاس خود نیست اما مدل 2 لیتری به خوبی می تواند پاسخگوی نیازهای مشتریان باشد.

چانگان CS75 پلاس

چانگان CS75 پلاس

جالب اینجاست که مدل 1.5 و 2 لیتری این خودرو در ظاهر نیز تفاوت هایی با هم دارند و مدل 2 لیتری کمی اسپرت تر است.
در حالی که مدل قبلی CS75 طراحی بیشتر آفرودی داشت اما به نظر می رسد در نسل جدید سعی شده تا خودرویی اسپرت تر و شهری تر تولید شود.
کابین چانگان CS75 پلاس طراحی بسیار مدرنی دارد و مانند مرسدس بنز از یک نمایشگر بزرگ در مقابل راننده استفاده شده است که تا روی کنسول مرکزی امتداد دارد.

چانگان CS75 پلاس

چانگان CS75 پلاس

اکثر تنظیمات در این خودرو به صورت لمسی هستند و کلیدهای فیزیکی کمی در کابین دیه می شوند. گرچه لیست امکانات دقیق این خودرو هنوز در دسترس نیست اما با نگاهی به عکس ها می توان متوجه امکاناتی چون تهویه دوگانه خودکار، سیستم تغییر حالت های مختلف رانندگی، ترمز پارک برقی، بلوتوث، اتوهلد، کروز کنترل، تودوزی چرمی و دوربین 360 درجه شد.
در انتها تصاویر اختصاصی خودروبانک از این خودرو را که در نمایشگاه خودروی شانگهای تهیه شده اند را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/1
این ماشینای چینی رو روزای اول میدیدیم چقدر میخندیدیم میگفتیم ترجیح میدیم ۲۰۶ و پارس سوار شیم این آشغالا رو سوار نشیم.....کمتر از یه دهه میگذره چینیا چه پیشرفت چشمگیری کردن اونوقت ایرانخودرو هنوز تو سایتش ۴۰۵ اتاق سال ۷۲ رو ثبت نام میکنه به اسم پژو سال تو پاچه مردم میکنه با موتور ضعیف تر از دهه هفتاد تازه، واس هر کد ملی یه دونه در سال هم بیشتر نمیده ....به چه ذلتی کشوندن مردم رو.....
1398/2/4
ما را به چنان خاك ذلتى كشوندن كه الان به شاسى بلندهاى چين هم بايد با حسرت نگاه كنيم. ايشاله خدا همشون را به زمين گرم بزنه كه ما را به اين وضعيت معيشتى مبتلا كردند.
1398/2/2
خدای من!مبهوت کننده ست.یکی این چینی ها رو از برق بکشه!!؟ اونوقت ایران خودرو ترمز دیسکی رو حذف کرده و بفکر قیمت های حاشیه بازاره!
1398/2/2
بسیار زیباس و کار چینی ها قابل تحسین
این موضوع در نظر داشته باشیم که چینی ها تا همین 20 سال پیش اکثرا خودرو نداشتن به غیر از یه عده خیلی کمی از پولداران و سیاستمدارانشون